ajllaa

Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

Tjejkväll + dålig uppdatering

Av ajla - 25 februari 2010 11:48

Hejsaaaan !!

Dålig uppdatering, I now, men skit samma jag skriver om gårdagen nu!

Jag och emina var i går som sagt...först satt vi på datorn, sen blev vi hungriga eftersom ingen av oss hade ätit på hela dan gjorde vi ägg   

Senare stack vi ut och typ "simmade i snön" man blev ju typ begravd så mycket snö det var på vissa ställen! Men det var ju sjukt kul i alla fall!

Vi gick in igen och satte oss på datorn, sen så gick vi till ica för att jag skulle köpa en JULIA tidning, för min och nitas baby är med i den! JO, Justin Bieber   sötaste ever:* 

Ja sen så köpte jag ett paket med tuggumi med   


Sen å tog jag på  mig och vi stack till busshållsplatsen för att åka till Dzenana & bussen kom 10 min försent, och vi typ blev till is bollar tills bussen kom! 

När vi kom ditt tittade vi på en film, som heter "Picure this" Den var skit bra! Och en skiiiiiiiiiiiiiiit snygg kille var med! Man satt och dreglade framför tv:n   

Ja sen körde vi lite lekar, bland annat idol! 

Så kom våran pizza, det var halva kyckling och halva oxfile! Pizzan smackade sådär :s 

Sen så körde vi stress sjukt kul var det! Och själv så vann jag!   

Och piff puff så var vi tvungna att åka hem eftersom våra föräldrar jobbar + emina skulle vi köra hem! 

Kul tjejkväll hoppas det blir fler ! 

______________________________________________________________________


Idag eller snart ska jag till stan med Dzenana ska köpa mig ett par jeans i gina, och lämna tillbaks två par byxor! 

Efter det blir det HSM med Kevin Borg i Arenan!!!!!!!! Skit kul kommer det att bli! jaja.. men jag ska nog dra nu! 

ha det bäst! Jag tror jag åter vänder ikväll! 

PUUUUSSSIISAR!  


  

Där kommer filmens omslag! Ouuuf så het han är! 


  

 
 
emiinaaaa

emiinaaaa

25 februari 2010 13:18

Ajla , Robbie är miiiin så dröm vidare !!! ;*

http://emiinaaaa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ajla - 17 februari 2011 20:10


HIHIHI GRATTIS TILL MIG!!!!!!!! 3 TTON TODAY (Y)     mike stor flicka nuu       ...

Av ajla - 14 februari 2011 17:44


tjaa homies   det är alla ♥ns-dag idag, så passar på att säga ha en glad alla ♥ns-dag! hihi ;* hoppas ni kan spendera dagen idag med någon riktigt speciell & mysig! ♥♥♥♥♥♥♥♥&hea...

Av ajla - 13 februari 2011 13:29

    ignoneraa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!               alla bilderna e tagna av mig förutom den med edin :D     ...

Av ajla - 13 februari 2011 13:19

nu e ja fixad huahuaa :D nu återstår det bara att vänta på dionita & HITTA MIN KAMERAA! kom ja nyss på :o gud vet vart den är någonstans..                     outfit : de ser ut som en "tub" klänning men de är de inte de är tubkjol s...

Av ajla - 13 februari 2011 12:27

hejsaaaan, sitter & lockar mitt hår för mina egna lockar gick sönder när ja sov som vanligt.. -.- ska ha på mig samma som på festen igår för att jag ska på lanas tjejkväll! eller dag lättare sagt för hon fyller år ^^, grattis älskling! <3 vi ska...

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards