ajllaa

Alla inlägg under maj 2010

Av ajla - 20 maj 2010 11:29

Hejsan mina små sötnosar! 

Kände för att blogga lite eftersom att ja är sjuk , och är inte i skolan så ja har inget bättre för mig än att blogga och titta på Top Model just nu alltså. Sen är det sjukkkkktt varm aså!


http://www.youtube.com/watch?v=2ZnTnhgQLh4


ohh  sweety   


Av ajla - 3 maj 2010 21:25

SHHAA   


Blev inte den där "gamla headern" som var för stor utan gjorde en ny med baby! 

btw: han skrämde mig för en dag sen med, sitt skämt om att han ska till köpenhamn istället för sweden! gash ... om ni undrar var informationen kommer ifrån så är det från msn! 

Juste har ej berättat ju! alla tror nu att ja har den fejkade but no! har den riktiga det är nämligen så att min bästis kusin bor i USA och är bästis med justins kusin så ja och dionita känner han! 


jajajaja... skit samma men jag ger INTE ut den ja får inte och det är ingen idé att i huvudtaget ta och fråga! Detta är inte för att ja inte vill ge ut den utan för att ja inte får!


asså, på tall om baby är ja beroende man kan bli det och jag LIIIIDEEER AV DET KOMMER DÖÖÖÖÖ SNART! ASSÅ HAN ÄR SÅ JJJJ*****************'''VLA SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!


nu går ja så ni inte får lyssna på mitt damp.   


PEACE & LOVE 


JB HÄLSAR ALLA SVERIGE FANS SOM GILLAR HAN BERÄTTADE OM ER ;D 


  


HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT!


DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!


ASSÅ HUR KAN MAN VA SÅ SÖÖÖÖÖT!?
 

Av ajla - 1 maj 2010 15:25

Shulululu bitches   


Jag kände för att blogga lite, ba helt plötsligt när jag tittade på lite bloggar fick jag suget i mig, det ba kändes som "jag måste blogga och inget kan stoppa mig!"

haha. jaja whatever. 


Asså jag har inte alls slutat blogga. Jag har inte stängt ner bloggen det känns lite synd lixom   


Men typ halva släkten är här så vi sitter och chillar. Ingen i min ålder direkt, but it's fine! 


Omfg , Dionita i know that you are gonna read this "story" and i write to you and lele (leon). 

Inte för kan kommer läsa men som du ser har jag bara börjat att skriva på engelska!? hellooo , ni har fan hypnotiserat mig fan HAHAHHA ! haha vi är fan bäst, saknar fan tiderna för nån vecka sen men lele har lämnat oss ...   


Skit samma fan, tänkt fixa och trixa med bloggen nu, det kommer in en ny header, (stavning) men har haft den länge men den var typ lång så ja ville inte använda den. Men har tröttnat!

 jajajajaja...


PEAAACCEE !  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards