ajllaa

Alla inlägg under juni 2010

ny!

Av ajla - 30 juni 2010 19:10

Vad tycks folket? 

hoppas ni gillar det!!


  

Av ajla - 30 juni 2010 17:59

Tjaaaaaaa! 


Jag tänker starta en ny blogg design!!!!! 


Tröttnat på min, inte justin då! :D


  

Av ajla - 30 juni 2010 12:08

Tja!

Jag kunde inte blogga igår eftersom bloggplatsen.se funkade inte, sen så kunde jag inte vänta eftersom jag skulle iväg till dionita kvart över åtta. och jag kom hem typ sju. 


Som sagt var jag på brottet träffade lite folk. Och jag börjar bli brun! Ajla goes broownie :D 


idag ska jag iväg till dionita igen, och vara där längre! Igår var jag där till tio typ, och fick gå hem mitt i det roliga typ. Så jag hoppas vi kan få det ännu roligare idag!


bilder från brottet, äventyrlandståget, klippningen, dan i stan, mina nya kläder o.s.v kommer snart allt på en gång, i think ? :O


                           

                       en dag på bild :D 

      

mina JB postrar, jag vet  vääääärldens dåligaste bilder :( men huvudsaken är att ni har fått se dem!


  

sista bilden i detta inlägget bjuder! Bilderna från äventyr grej och stan o.s.v är inte på datorn än! 


Grillningen med kusinerna kommer då och då. men inte alla på en gång de är så många !


  

Av ajla - 29 juni 2010 11:54

Sha! 


idag visade sig att ja ska till brottet med kusinen, som jag inte vill. Men jag får visst inte bestämma. Jag vill ju vara med nita men ... Vi skulle till äventyrslandet men de blev ju inte av som ni ser.

Jag ska satsa på att bli brun idag och sola. Kanske doppa mig då o då. 


  

Av ajla - 28 juni 2010 21:52

  


HISSAR





Sommar kläder 


Äntligen är de snygga, och sköna sommar kläderna här! Det är så kul och så tråkigt med vinter kläder enligt mig! ;) Sen när man har på sig sommar kläder så vet man att sommaren är här! Och massor med glada färger över allt! Jag tror min tröja som jag köpte i Gina Tricot idag håller med mig! :D


Att vara brun


Åhh, ni vet inte hur mycket jag vill vara brun, men jag hatar sola -.- haha, eh det typ inte håller ihop men, det är så fuuult att vara vitt på sommaren, och såååååååå snyggt att vara helt brun, aaah jag vill!




Dissar




Att vara förkyld, mitt i hela SOMMAREN!


Just nu är jag täppt i näsan mitt i hela sommaren. Och det är så dåligt, för jag kan typ inte sova & jag har ont i näsan vissa tillfällen ;) Jag hade ont innan idag, men jag ska tvinga mamma köpa "nässprej" 


Hjälm


Jag hatar att ha hjälm på mig! asså absolut HATAR! speciellt mitt på sommaren och det är skit varmt, så ska man ha en jääävla hjälm på sig? Okej det är ju för mitt eget bästa, men ändå man borde ha på sig det om man vill eller inte. Man för välja att "dö" eller ta den risken. 


  

Av ajla - 28 juni 2010 20:28

Hej :D


Som sagt var jag i stan med nita :)


Vi gick i alla affärer och jag bött ut min jacka, och köpte en ny t-shirt. Sen så åt vi glass. Och var i stan senare stack vi till hårsalongen & hon klippte mig i TVÅ timmar -.-' skit jobbig var hon och hon kunde inte ens platta håret men aah. Whatever ;)

Jag är typ nöjd ;D


Sen i sista sekund hoppade vi in i äventyrslandståget och åkte runt lite :)


Orkar inte berätta allt i detalj :P 


Jaja jag sitter med min kusin och "vi" tittar på VM Brasilien - Chile , okej jag tittar inte då! :D


Hörs!


   bjuder på en sne och suddig bild , nice va ? ;) 


  

Av ajla - 27 juni 2010 21:51

Sha, såklart har ja lagt ner min tid  på att skriva ett inlägg men sen när ja väll är klar och INTE har kopierat och trycker på att lägga in det funkar det inte och allt går in i HELVETE! 


Min dag i punkter. 


  • Dionitas place, runt halv tolv
  • Delar ut reklam till lägenheterna 
  • Bestämmer att vi ska till brottet med nitas päron
  • Snackar med Alex och hans pappa, som sitter och arbetar i trädgården
  • Issa kommer och vi är med henne
  • Vi bestämmer att issa ska med oss till brottet
  • Vi är ute, och snackar med Alex o.s.v. 
  • Drar till brottet och är där ett tag 
  • Drar till nitas place igen
  • Vi går till issa och hennes mamma visar mig, nita, alex och issa vad hon har köpt i gekås
  • Vi typ har catfight med alex eftersom att han inte kan förstå att en jeans skjorta sitter snyggt på han 
  • Är ute med alex lite, och han visar hur han typ tränar
  • Snackar med nitas granne Jonh 
  • Ute med issa, nita, oliver, love arad & hugo
  • Vi kör ABC
  • Reder ut lite problem 
  • Sen kommer alex
  • Vi är med alex 
  • Plingar på Idoff, snackar lite grejer med han 
  • Sen så skulle jag hem runt halv nio 
  • Jag kommer hem och duschar
  • Äter
  • Nu sitter jag här 

det var min dag det! 


:*


  

Av ajla - 27 juni 2010 11:22

Hej igen! 


Hade inget bättre för mig så jag tog och gjorde en efter inlägg sak, som ja kommer använda ofta tror jag? :D 


men inte alltid! 


  


fin/ful? 



  


heeting :o 


lovelovelovelovelovelovelove  på den här bilden! 

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards