ajllaa

Alla inlägg under juli 2010

Av ajla - 30 juli 2010 21:17

SHHHHHHHHHHHHAAAAAA!

kom till bosnien foren timme sen kanske, ska strax ata. Vi skulle stannat i kroatien till mandag sen hamta min sirra fran flig platsen, men de skulle vara fult vader tills mandag sa vi sket i det, haha


min svenska ar bast eller hur, men for er som inte fattar har ja inte alla bokstaver.

kanske kommer lite inlagg har ju som sagt dator! Men kanske inte haha...


men har inte blivit sa brun............damp.se

ja kanske blir brun i bosnien, eller just nu regnar det sa aa vi far se!!


puss pa er vi kanske hooors!


nu skulle ja lagga upp en bild pa var vi var, men de funkar inte. Bosnier data du vet =)

Av ajla - 18 juli 2010 18:49

byebye!!!

see ya soon, i'm gonna miss u guys! Just don't forget me! 


Imorgon beger ja mig på min lilla semester! 

Ja kanske är snäll och lägger in nått om ja hittar en data med internet i bosnien, eller vi ska ha med pappas mac book (apple) så om de finns internet i kroatien blir de nog någon uppdatering men förvänta er inte förmycket! 

Nu önskar ja er bara en bra sommar i sverige eller var ni nu är eller ska! Hoppas de blir kvar fint väder efter mig, och ditt ja ska! 


Helt enkelt ha de bäst!

vi hörs den 15 aug!


nu till bilden!!!

klicka på bilden för få den större :)


   

är den fin? ja blev nöjd riktigt somrig! :)<3


ÄLSKAR ER NU ÅKER JA HEEEJDÅÅÅÅÅÅÅ! :'D


  

Av ajla - 18 juli 2010 12:25

hellloooooo biiittches ! ;D


Jag har packat och de var rätt lätt! När ja ändå packade rensade jag garderoben från allt ja inte använder till sånt som är för litet! Nu är de lite tomt :( haha men de ska snart fyllas på i think! 


Just nu kollar ja på "Paris new BFF" eller vafan de än nu heter :P har redan sätt alla avsnitten men de är kul :D 

Sen åker ja ju imorgon på morgonen och ja kommer inte få kolla på "våra bästa år" :( 


känner mig peppad för att resa haha :D men ja kommer att sakna min bajs melina (a) haha syster syster!
Ja ska få converse i bosnien yiiiihuuuue! Hoppas ja får flera par eller iaf två par ett par svarta och ett par vita ! Annars tar ja bara ett par svarta!

Igår vissade ja pappa vad ett par converse var han ba : men sånna hade ja när jag gick i skolan ,eller lättare alla hade sånna fast dem hette all star , ja ba ja men de heter egentligen all star. Haha funny too know, att de hade de för så länge sen! ;)


Nu ska ja lägga in alla mina bilder från mobilen! Och radera som ja sa innan! Ta på mig ska ja med göra, sen ska ja handla med pappa köpa toffasar och hår nålar! Sen ska ja fixa de sista sakerna om vi säger så, och lägga plattången i min väska, om ja glömmer den tar ja själv mooooooord! Eller så måste ja köpa en ny i bosnien, don't lauge ja måste ha med mig svensk balsam till bosnien för dems jävla balsam hjälper inte!!!! man kan måste ha i ett helt packet tills de blir normalt! -.-


Jaja, sen har ja gjort en "hejdå bild" som ja lägger in senare idag när ja ska dra! NU har ni nått att se fram emot i alla fall!


obs, de blev visst ett långt inlägg :o trode faktiskt att de inte skulle bli de, men whatever !!


kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss :*


   

Av ajla - 17 juli 2010 14:08

asså de finns ingen/inget sötare än justin bieber detta klippet är mitt favvo klipp av han och är absolut se värt ! han är så SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!


LOVE YOU JUSTIN BIEBER! 


'

Av ajla - 17 juli 2010 13:32

hej alla fina bloggläsare!


mamma och pappa stack precis för att städa husbilen för att vi åker kanske imon! Jag har inte packat men de gör ja hur snabbt som helst i think. Lite osäker på vad ja ska ha med mig men skit samma!

Sen kanske ja åker med pappa till flygstaden, sko punkten för att köpa mig nya foppa tofflor. Ett par lila hade jag tänkt mig eller svarta vi får se! Hoppas de är sköna nu också. 


Sen ska ja lägga in alla mina bilder på mobilen till datorn och radera nästan alla förutom några som ja nita, issa och alex är med på så ja har lite minnen och roliga saker att kolla på! :) 


funderade på att lacka naglarna men ja har inget nagelbortagning så vi får se hur de blir med det. Ja ska nog fråga melina om hon har pengar så cyklar ja bara till HM lite snabbt och köper!  Har inga pengar på mig själv. 

Jag vet inte om detta är de sista ja skriver innan ja åker men ja tror att ja gör ett inlägg som ett hejdå inlägg senare idag eller imorgon! 


  

Av ajla - 15 juli 2010 21:23

hej!

kom precis hem kollade "Eclipse" med emina. Helt klart den bästa Twilight filmen hittils! Ja är inget stort fan direkt och har inte tyckt att twilight var särskilt bra innan tyckte faktiskt filmerna var rätt lama, men de blir bättre och ja längtar liiiiite efter den andra som kommer vara i två delar för den var förlång om ja förstod rätt ?

aja whatever.


sen så råkade ja bytta min presentations bild till headern -.- och ja ba MEN VAAAFAN VAFÖR FUUNKAR DE INTEEEEEE!!!!!!!!!!!!! fick typ damp och sen såg ja precis att ja hade bytt helt fel grej -.- men nu är de fixat hoppas alla ser den annars så tryck på F5 :)


Här får ni trailern på filmen !



  



Av ajla - 14 juli 2010 22:29

hejsan svejsan!

Ja var duktig så ja gjorde en ny header vad tycks ? 


  



vs



  




Av ajla - 13 juli 2010 22:15

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeej :)


haha ja vet dålig uppdatering på sistonde men ja kommer hem sent ja är ju ute så ja hinner aldrig blogga. Men nu till det lilla vanliga som händer varje år! Och säg inte nu att ni inte visste de för de står i min PRESSENTATION!! Ja åker till bosnien/tyskland/kroatien varje år och då har ja blogg pause i en månad ibland mindre!!!

Och grejen  är  att ja åker på min lilla resa nu på helgen med vår nya husbil som min pappa har byggt nytt från topp till tå. Jag åker med morsan och pappa! Och vi kommer att vara borta i 5 veckor! Så de blir alltså blogg paus i 5 veckor, sen kommer ja inte blogga exxaaakt efter fem veckor för älsklingen nita kommer hem samma helg ska ju träffa henne hon ska ju iväg till turkey också så ja ska ge henne sin present! ;) Och så klart pussa och krama sönnnnnddeer henne!!! :D

Sen måste ja ju också vila en dag efter resan och ringa lite samtal :)


Men ja tror att ni är duktiga nog att klara er, för de ja är ju inte den ända bloggaren! 


Sen så kanske ja inte bloggar dessa dagarna framöver eller ja lovar inget men ja tror de kommer komma upp ett litet inlägg innan ja åker, så ja säger inte hejdå nu utan senare

_________


dagen igår och idag spenderades hos emina, ja kom hem med en bikini från HM igår, ja är nöjd! Men de var SJUUUUUUUUUUUUKT varmt igår trodde ja skulle dö seriöst !!!!! :O Sen stack vi till brottet

i natt var de värsta ovädret första gången ja blev rädd för åska :s haha, plus är de bara ja som inte kan sova på nätterna av att de är så sjukt varmt? ja vaknar mitt i natten sen tar de tid för mig att somna och de är de ja hatar mest med hela sommaren! För att de ska bli kallare sover ja på golvet med min madrass för de är lite kallare där nere! Där fick ni ett litet tips! 

Och mitt fönster är ooooooooooooooofcc öppet, mitt fönster är öppet året runt när ja sover även om de regnar! 

Idag var ja hos emina vi kollade på två filmer, ja lackade hennes naglar sen var vi ute och gjorde lite grejs. 


Men nu ska ja avsluta min bibel x 1000000000000000000 :D:D


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards