ajllaa

Direktlänk till inlägg 14 februari 2011

11-02-14 ♥

Av ajla - 14 februari 2011 17:44

tjaa homies   det är alla ns-dag idag, så passar på att säga ha en glad alla ns-dag! hihi ;* hoppas ni kan spendera dagen idag med någon riktigt speciell & mysig!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kom hem från gitarren nyss, därför ja inte bloggade tidigare & jag o pappa var i blomsterhandeln och köpte blommor till mamma!   

skolan idag var väll helt okej, fick bara lite extra pussar & kramar! alltid trevtligt...

typ vanlig seg, rolig/tråkig dag.. huahuahau

blev klar med min snygga kudde från slöjden också! Blev rätt nöjd!

Jag har lite grejer o plugga, 3 stycken mattestenciler typ. inte nått särskilt svårt direkt men de krävs väll tid.. sen kanske ja ska börja plugga lite Kina som e mitt land i Asien som vi nu jobbar med. tack & lov kommer Emmy hem idag från Italien min lilla "kollega" i detta arbetet. Ska bli skönt att ha henne här i alla fall!

Fyller år på torsdag längtar! Men längtar nog mer till fredag då ja ska ha min tjejkväll & innan på dagen så ska ja Lana och Dionita dra till stan och shoppa då jag äntligen har pengar!!! wooho, hoppas ja hittar någonting för annars får ja damp. har inte ens nått att ha på mig, min garderob har blivit så sjukt tråkig! Vill ba slänga ut allt och köpa nya saker   


Min önskelista ;

1. Skinn jacka

2. Converse

3. Jeans

4. Pengar


Ah, där bjöd ja på en önskelista också av någon anledning.. full med överraskningar är jag ;o huahuaha

förresten innan jag går. uppdateringen om tjejkvällen hos Lana igår kommer när jag har fått bilderna från dionita vilket jag inte har än! men de kommer så småningom.


massa pussar och kramar från mig, glad alla hjärtans dag sweeties ♥


    


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ajla - 17 februari 2011 20:10


HIHIHI GRATTIS TILL MIG!!!!!!!! 3 TTON TODAY (Y)     mike stor flicka nuu       ...

Av ajla - 13 februari 2011 13:29

    ignoneraa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!               alla bilderna e tagna av mig förutom den med edin :D     ...

Av ajla - 13 februari 2011 13:19

nu e ja fixad huahuaa :D nu återstår det bara att vänta på dionita & HITTA MIN KAMERAA! kom ja nyss på :o gud vet vart den är någonstans..                     outfit : de ser ut som en "tub" klänning men de är de inte de är tubkjol s...

Av ajla - 13 februari 2011 12:27

hejsaaaan, sitter & lockar mitt hår för mina egna lockar gick sönder när ja sov som vanligt.. -.- ska ha på mig samma som på festen igår för att jag ska på lanas tjejkväll! eller dag lättare sagt för hon fyller år ^^, grattis älskling! <3 vi ska...

Av ajla - 12 februari 2011 18:07

Nu är jag färdig fixad, & ska på den middagen/festen om 20 min! för att maten kommer 7 :P sen så ska ja dansa loss, nått band kommer spela, hoppas på ett lyckat band med bra låtar som de var på nyår! :D jag kommer spendera min tid därborta med in...

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards