ajllaa

Alla inlägg under augusti 2010

Av ajla - 29 augusti 2010 21:03

hejsaaaan 

hade lust att skriva ett kort inlägg

skolan har börjat rätt nice, förutom de tråkiga skol ämnet vi jobbar med eller hur ja ska säga "Valet 2010" soooo fun :D 

nat


jajajjajajajaj, 

kärlek på dionita & cornelia 

<3


aufwiderzen 

bara för ja äger på tyska, och alla från breared avgudar mig

host


  

-.-

Av ajla - 21 augusti 2010 21:10

sorry, tror ja på börjar en bloggpause nu! 

ingen inspiration vettni!

puuss

Av ajla - 19 augusti 2010 16:35

hej

kom hem i tisdags

dagen spenderades med bästa, nita & alex

snart kommer nita

ja har ingen lust att skriva 

hejdå

Av ajla - 15 augusti 2010 23:16

 


HISS


höstkläder- längtar efter de mysiga höst kläderna!


mina converse - fick med mig ett par korta röda converse fran bosnien eftersom de inte fanns min storlek pa svarta eller vita laga & korta converse i hela stan, sa hade inget vall. skulle absolut inte komma hem utan nagra alls!


gjorde detta lite snabbt för er skull. har ju inte varit hissar och dissar pa lange, kommer inte pa dissar just nu :)


 


Av ajla - 15 augusti 2010 23:02

ja har fettans trakigt, men va ska ja göra.

idag gjordes inte mycket, satt hemma och var med kusinen och hennes kille pa donkan. men ingen slar sveriges donkan, fyfan villken skillnad assa plus de stank typ olja över hela donken euuw...

ja at ju saklart cheeseburger och de var helt jävla platta ! :s typ mosade ? i dont know men ja saknar iaf halmstads frächa.

ja vet inte va jag har gjort här än att bara käkat käkat och käkat kommer fan rulla hem :o


aker hem imorgon nan gang pa dagen sa ja kommer inte vara hemma imorgon. ska eventuelt ga och shoppa lite imon med moster och morsan ;) wiie

hoppas ja far hem nagot extra om de ens blir av, beror ju pa om papsen ska käka bajs och komma och väka mig typ atta och ba : UPP OCH HOPPA NU AKER VI! -.-

om de händer bättre att inte vakna alls längre, haha


btw,köpte tva tyska tidningar här pa en bensin mack nar vi var paväg hit köpte dem för justin var med och för de var en mega poster ja inte hade. Sen sa skulle de vara en till stor poster i den andra tidningen men de visa de sig att de var en sn svart vit bild som man skulle kolla pa i 30 sak och sen skulle men se justin pa vägen eller taket, du vet sant shit,

men jau man far ju inte som man vill alltid -.-

sen sa stod de massa om han i tidningen, men ja kan ju inte tyska men ska ju börja nu i höst sa om ett ar eller kanske ett halvar kan ja läsa de !


köpte lösnaglar i bosnien som skulle vara pa innan ja akte hem, syrran skulle fixa de men vi han aldrig sa de ska pa sa fort syrran kommer till hstd och hälsar pa!

nita är ju hemma, väntar pa mig :) haha ja kommer snart gumman! (k)

saknar dig fett mycket


oh gud, där fick ni lite information för tillfället! Tror detta är de sista inlägget i tyskland nästa inlägg kommer pa torsdag och förhoppningsviss fran sverige :o :D


kyssen


 

Av ajla - 15 augusti 2010 11:43

nu har de även kommit en ny funktion till bloggplatsen, bloggplatsen har blivit flitiga pa sistande! ;)


nu till saken, om ja vill kan ja ändra färg pa min text som ja skriver, nagonting ja inte kommer göra men kanske pa en speciell rubrik eller sa sa gor ja de lite snyggare ;)


men de är ju alltid kul att ha, eller hur? :)


BL OGGP LATSEN.SE


 

Av ajla - 14 augusti 2010 21:53

saknar dessa dagar :/<3

som var fulla med skratt & kärlek <3


                       

i miss it more then much,


nita, issa, alex & ajla


             

Av ajla - 14 augusti 2010 12:52

hejsan sötnosar!!

jag ska egentligen vara hemma imon som sagt, men de blir lite ändrade planer :/

ja kom till tyskland igar och ja ska vara har idag och imorgon och ja beger mig av till swe pa mandag och kommer vall vara hemma pa tisdag, de beror ju pa trafiken. OM  inte är hemma pa tisdag sa kommer ja vara hemma pa onsdag 1000%

de ar ju inte säkert att jag kommer blogga just pa tisdag eller onsdag! Förmodligen kommer de ett inlägg pa torsdag!


sen har kommit en ny funktion till bloggplatsen! Natt som ar kallat frageruta och den ar nagonstans i min meny, har inte kollat själv sa ja kan inte säga direkt var. Men de gar i alla fall ut pa att där kan ni ställa en fraga at mig eller fler! Och ja kommer lätt kunna svara pa dem! Eller svara pa dina kommentarer istallet för att kommentera min egen blogg!

Bra va ? :D

jag har redan svarat pa tva kommentarer av, Elina & Dionita sa ni kan checka om de fungerar! ;)


puss!


 

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards