ajllaa

Alla inlägg under oktober 2010

?

Av ajla - 31 oktober 2010 20:53

SER ALLTING OKEJ UT PÅ BLOGGEN?


FÖR INNAN VAR DET VITBAKGRUND OCH DET VAR INTE MENAT!

Av ajla - 31 oktober 2010 20:49

förresten just nu sitter jag och skriver på mitt 203 inlägg .....

  


  

:)

Av ajla - 31 oktober 2010 20:27

Blev ingen bild på min dresscode orkade inte, gjorde annat kul där borta.

Kom hem för inte så längesen filmen var super kul ^^, någonting alla borde se! Och den är för alla åldrar! Den var på 3D i Halmstad och det fanns andra med i 3D. Älska Halmstad ändå ifall de är en skit stad ibland (L)

Vi var ute och fotade med systemkameran fotade även lite såpbubblor hemma hos henne. Sen kom vi hem hade lite krig åt. Så Stack vi till busshållsplatsen. Oh just det Dzenana hänkade på (: Vi stack till MC för att köpa dricka OFC så var ajla tvungen att göra bort sig... jag tog min STORA cola dessutom och så vände jag mig. POFF PANG så var hela colan över heeeeela golvet. Jag står med öppen mun och bara glooor på golvet, emina skämmer sönder sig & dzenana skrattar sönder munnen på sig. Han i kassan ba ; hon spillde colan! han andra ba ; MOPP BEHÖVS HÄR. Och ja ba vände mig för att köpa mig en ny, men han va såsöt i kassan så han gav mig en stor helt ny cola gratis. Jättegulligt, så jag tackade så mycket och vi stack (: snälla människor finns ... 


Nu åt jag precis upp min bakpotatis med smör, och ska kolla alla nya inlägg på bloggarna jag läser, sen ska jag läsa min bok! 

Äntligen behöver jag inte vakna kl. 07.20 på en vecka ! :D Men jag tror ja kommer sakna det ändå ...? 

Våra bästa år dessutom imorgon :D:D:D tummen upp


  

Av ajla - 31 oktober 2010 12:39

Min webb vill inte samarbeta med datorn, så dagens dresscode kommer bli när jag är hos emina. Jag hoppas det är okej?

Jag är färdig, har käkat och så ska kolla mitt ansikte sätta på täckstift på alla äckliga finnar :D som jag inte har, men mm :)

Sen ska ja ta på mig och GÅ en till henne har jag bestämt. Det är ju inte så fult väder faktiskt fint väder för att gå en promenad. 

Så det är ju planerna!! 

Hemma hos emina ska jag ringa till SF och fråga ifall det nu går på 3D annars tar vi och kollar på någonting annat!

Fler inlägg kommer väll, tror jag. 


  

huuuuuuuur söta?!


  

Av ajla - 31 oktober 2010 12:00

Shuubalu bloggen :)

Nu ska jag käka ta på mig o lite sånt. Sen ska jag få ett samtal av emina för vi ska kanske gå och titta på Sammy's äventyr i 3D :D Jag vissar trailern där nere. Den är väldigt barnslig. Men det är så kul att kolla på såna barnsliga grejer om djur och sånt i 3D. Jag har ju gjort det förut ^^,

Men den stora frågan är ifall de visar den på 3D i Hstd men de borde göra det ifall det står i 3D på hemsidan + på halmstads hemsida !

Vi får ju hoppas på det bästa.

Jag hann läsa klart min bok, och den slutade såååååå spännande. Böckerna är inte ute på biblioteket för det är så gamla och Helene tog ju med sina till skolan i fredags men ja sa ju att ja skulle läsa "Älskade Poona" och att jag inte behöver dem.  Men just nu känner jag att jag har ett väldigt stort behov av dem! 

Men jag har börjat läsa "Älskade Poona" med och den värkar vara bra! :)

jaja nu ska jag fixa lite grejer, som ja sa där uppe. 

När jag är färdig kommer dagens dresscode. 


  

såpbubblor är SÅ KUL!!!!!!!!! jag har ju ett hemma och har blivit het klart beroende blåser på dem var 5 sek :D


ÄVEN GRATTIS TILL CORNELIA & NICKLAS!

... för andra gången gillt... haha



Sammys äventyr 3D (sv tal)

När sköldpaddan Sammy kravlar sig till havet kort efter att ha kommit till världen på en strand i Kalifornien, hinner han både träffaoch förlora Shelly – sitt livs kärlek. På sin resa genom jordensoceaner, ger sigSammy i kast med alla möjliga faror i hopp om att få möta Shelly igen. Tillsammans med sin bäste vän Ray ser han hur människor förstör vår planet – för att i nästa stund bli räddad av andra mer välvilligt inställda människor. Han slåss mot pirayor, undgår med nöd och näppe en rovfågel och letar efter en mystisk hemlig väg som ska ta dem snabbare runt jorden. Och så en dag, efter att ha klarat alla äventyr helskinnad, finner han Shelly. Och det visar sig att hon inte har glömt honom heller!

  

Av ajla - 31 oktober 2010 11:58

TILL VISSA SOM INTE FÖRSTOD MIG, TAKE A LOOK!

emina

emina

Fredag 29 okt 21:54

men bloggläsarna kan faktiskt tröttna om man har samma header i typ mer än en månad :P Det är mycket roligare att byta :)

http://emiinaaaa.bloggplatsen.se

ajla

Lördag 30 okt 11:08

jag sa ju inte att man aldrig ska bytta right? 
jag sa BYTT INTE VARJE VECKA / TREDJE DAG . 

 
Edita

Edita

Lördag 30 okt 22:26

Där håller jag inte med dej.
Man byter ju inte alltid varenda 5 sekund ? 
Läsarna vill alltid ha nytt o kolla på,
men du är en annan sak,
verka störa dej på när folk byter deisgn&header ofta :)
din åsikt, min åsikt ! 
iaf,
ha de gött !

http://editaa.bloggplatsen.se

ajla

Söndag 31 okt 11:57

Jag sa ju varje vecka/varje dag typ. 
Klart de vill, men kanske inte en ny header varje dag. Jag tror i alla fall om du skulle fråga dina läsare en ny header varje dag eller en ny bild. Så tror ja du skulle få det klockrena svaret. En ny bild. 
Inte jag utan MMYCKET MYCKET fler. Undra varför läsarna till kenza, paow, kissie o.s.v inte har tröttnat på bloggen för de byter ju inte design hela tiden?


Bloggen går inte ut på att byta design så läsarna bli nöjda, utan att ha en bra skriv förmåga och vara intressant person, med en roliga personlighet. 
Alla kan ju inte bara sätta sig och skaffa en blogg, sen bytta design hela tiden & tro att läsarna är nöja med det? Läsarna kanske stiger men så snart igen sjunker dem,
Kram 

Av ajla - 30 oktober 2010 22:05

  

ÖVERRASKNING!


DENNA BILDEN KOMMER ATT VARA MED VARJE "HEJDÅ" "GODNATT" INLÄGG!


gullig va? :)


Det var den lilla suprisen :) Bilden säger vad den säger, detta är mitt godnatt inlägg ! 

eller inte helt godnatt... ska läsa klart min bok ca. 11 sidor kvar. Kanske hinner börja läsa min andra också! Jag har ju nämligen bestämt att "Älskade Poona" boken ska vara utläst innan lovet är slut och det är exakt 500 sidor i boken. So wish me luck! ^^,


  

ska vara färdig läst ikväll!!!!


  

ska vara färdig läst innan lovets slut!!!!!



  


^^,

Av ajla - 30 oktober 2010 16:50

Tänkte göra er lite nyfikna :)


Jag har som sagt varje helg en överraskning, & denna helgens är färdig och den kommer ni få se det sista inlägget idag!!!

Känn hur nyfikenheten kryper in i kroooppen!! :D


äsch, kunde en gissning gör väll inte så mycket ?

"Godnatt & dröm sött!" 

det var ledtråden!


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards