ajllaa

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av ajla - 20 februari 2010 20:34

Shoo   

Tittar på melodifestivalen med, emina bästisen. Är fortfarande hos henne ska hem senare! En så länge så är Elin Lanto bäst!   

Men undra hur Darin kommer sjunga? Är det verkligen killarnas melodifestival detta året? som de säger? Men jag har en känsla med att Elin kommer komma vidare!

Men jag skriver väll imorgon, nu ska jag in på devote och ta bort min gamla blogg där! Och kom igen sprid min blogg bland alla andra! 

Hoppas att ni tycker det är trevligt att läsa min blogg, kom gärna med förslag hur den ska bli bättre! Eller om det är någonting ni stör er lite extra mycket på! 

Ha det bäst så länge, men vi hörs ju imorgon!  

Nu kommer Daaaaarin!

Av ajla - 20 februari 2010 17:27

Hejsaan!! Nu har jag bytt till bloggplatsen! För att denna är skkkkkkkkit bra!!! I love It! 

Nu vet typ ingen att jag har denna bloggen, förutom min bästis som jag gjorde den hos! Men jag har fortfarande den på devote.se men den ska jag ta bort nu! 

Jag ville bara säga det här!   

Det blir ett inlägg imon vad jag har shoppat! + med bilder   


PUUUUUUSSAR!    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards