ajllaa

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av ajla - 24 februari 2010 11:31

Heeluoow   

NU tittar jag på "Top Modell" som jag nästan säger var enda gång jag skriver ett morgon inlägg! Men jag såg detta igår när jag var hemma hos emina så jag tittar inte så mycket nu! Men snart så ska emina gå till busshållsplatsen och  åka till mig!!

Så ska vi ha lite kul här hos mig!  


Ikväll ska jag på tjejkväll med emina! Vi ska till Dzenana för det är hon som håller hela tjejkvällen, som sagt! Vi ska ha lite kul, vi ska äta och hon har bestämt lite saker som vi ska göra! Men det blir en överraskning...  


Har ni märkt en sak? Jo jag skriver med fet stil  och det är sjukt snyggt! Jag tror jag kommer att skriva så här ett tag nu! Jag hoppas ni tycker att det är lite roligt med lite förändringar! 


Jag har hunnit att titta på "Våra bästa år" med! Och jag är lite förbannad med vad som håller på att hända och vissa saker som inte händer! Sen så skulle jag att vara skit glad om vissa personer DOG. För jag hatar verkligen vissa personer, okej det är en serie, men en del personer förstör det!!!!!!!   


Jaja, ta det lugnt nu va... Men hoppas emina kommer snart i alla fall! Klicka in er på hennes blogg så kan ni  se ett inlägg som hon la in igår om vad hon ville ha till sommaren mer en hälften vill jag själv ha så gå in och ta er en titt på www.emiinaaaa.bloggplatsen.se!

Ja men nu vill jag säga GOOD BYYE! 

Jag åter kommer imorgon tror jag eftersom jag kommer att komma hem rätt så sent ikväll! 


LIVET ÄR GIVET , PEEAAACE !    


I love this smilis ----->  


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards