ajllaa

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av ajla - 28 februari 2010 10:50

heeeeellusan! 

Igår kväll tittade jag på "Flickan" filmen som jag snackade om, den var ju bra den får 3½/5   lite konstig ibland, men en film värd att se i alla fall, skriver mer om den längre ner!


Sen ville jag bara säga att jag tänker ha en sorts bloggpaus men jag kommer kanske ba komma in och skriva lite hur som helst! Bloggpausen gäller till den 9 mars!   


  


Handling : En stor film om en liten flicka. En tioårig flicka blir lämnad ensam med sin faster när resten av familjen reser till Afrika på ett biståndsprojekt. Faster blir snart uppvaktad av en man och ger sig iväg med löftet att komma tillbaka om "bara" några dagar. Flickan hemlighåller att hon är helt ensam och sommardagarna går. Med skärpta sinne upptäcker hon gradvis vuxenvärldens ofta absurda och ansvarslösa beteende. 

Längd: 96 minuter


Jaja, nu drar jag! 


- kyyyss !


Livet är givet! PEEEAACE  


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards