ajllaa

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av ajla - 27 februari 2010 14:55

Hejssaaaan! har inget att göra så jag hade tänkt att skriva en liten kortis & tack inlägg! 

Igår la jag in en bild på min bdb om att ni skulle ta och titta in på min blogg, och wooooow! Vad många har kollat in! Hela 13 st igår!   så glad jag är eller? 

men redan idag kommer det ingen vart, jag menade att ni nu ska läsa min blogg var å en som har kikat in igår, skriv gärna vad jag ska skriva om! 


Skit i det, har såååå tråkigt sa ta och rita lite snart   när man inte har nått bättre för sig så !


BTW: I MISS MIN JOOOSSA (LLLLL) 

&&&& JB BABY KANSKE INTE KOMMER TILL SWEDEN NEVER! han sa dt på msn :'(

dionita? We are gonna die... together 


  

Av ajla - 27 februari 2010 12:34

Shuuue !! 

Det är skiiiit tråkigt!!! + vafan emina var är du någonstans? Jag vill va med dig! 

vänta ett ögonblick ska ringa hem igen... nej hon svarar inte... vad har hon kunnat gå eller hela familjen lättare sagt    jaa du... åååååh! så tråkigt jag haaaar tar självmord snart  , dampigt att ha tråkigt men jag ska banne mig få tag på den lilla apan! 

Ja men nu vill jag inte skriva mer! + jag har fått ett armband med massa med hjärtan som hänger med olika storlekar, i silver av min syster till födelsedags present! Skit söt är den i alla fall    

Jag håller på att ladda ner filmen "Flickan", den kort filmen som var på bio i 2 dagar.   

(kortis inlägg I now)


PEEEEAAACE   


  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards