ajllaa

Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Finns ingen Rubrik, läs om du känner för det

Av ajla - 22 februari 2010 18:31

Hejjj   

Jag har bara haft 4 besökare idag! Verkligen inte kul alls! tycker ni ska för bättra er innan ni klickar in er på denna sidan och det finns inget kvar.


Blev ändrade planer idag, jag kom aldrig till emina. Så jag stack ut med Ena istället!   och det blev vg (vallåsgården) KUUUL var det apsolut som vanligt! Vallås folket så skönaaa (LLL)


Men vi hade ju som sagt sjukt kul! Jag håller på att ladda ner filmen "What happens in Vegas" , men den går otroligt segt .  


Har inte så mycket att skriva men jag tänkte berätta vad jag hade tänkt att tatuera! en sån här ------>  men blå, här lite över handen men på undersidan   skit snyggt känner någon som har det så ! 

Men sen ska jag ha fler många olika texter och så men det skulle ta 21928391372 papper för att skriva vad jag vill ha för tatueringar, men jag ska i alla fall åtminstånde ha en! Om inte fler ...


Nu ska jag kolla på min bdb, och göra nått annat! Jag tror detta är det sista inlägget för ikväll! Men jag återvänder imorgon! 


Jag blir lite arg att ni inte läser och jag lägger ner så mycket tid på att skriva ett inlägg, men jag ska inte klaga för det är jag som själv bestämmer om jag ska ha blogg eller inte. Men det är ju inte kul att ha blogg som ingen läser? 


Ha det bra !


 

Så här såg jag ut när jag kom ifrån skolan i fredags. Inte världens finaste bild och inte för ni är så intresserade, men det var lite kul att lägga upp. Och denna bilden talar om allt! Jag älskar snö, men det är för mycket nu! 

Jag ser glad ut där...men jag var helt tvärtom i fredags.


    


 
 
Emiinaaaa

Emiinaaaa

22 februari 2010 19:59

jag har reklamerat din blogg på min blogg :DD

http://emiinaaaa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ajla - 17 februari 2011 20:10


HIHIHI GRATTIS TILL MIG!!!!!!!! 3 TTON TODAY (Y)     mike stor flicka nuu       ...

Av ajla - 14 februari 2011 17:44


tjaa homies   det är alla ♥ns-dag idag, så passar på att säga ha en glad alla ♥ns-dag! hihi ;* hoppas ni kan spendera dagen idag med någon riktigt speciell & mysig! ♥♥♥♥♥♥♥♥&hea...

Av ajla - 13 februari 2011 13:29

    ignoneraa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!               alla bilderna e tagna av mig förutom den med edin :D     ...

Av ajla - 13 februari 2011 13:19

nu e ja fixad huahuaa :D nu återstår det bara att vänta på dionita & HITTA MIN KAMERAA! kom ja nyss på :o gud vet vart den är någonstans..                     outfit : de ser ut som en "tub" klänning men de är de inte de är tubkjol s...

Av ajla - 13 februari 2011 12:27

hejsaaaan, sitter & lockar mitt hår för mina egna lockar gick sönder när ja sov som vanligt.. -.- ska ha på mig samma som på festen igår för att jag ska på lanas tjejkväll! eller dag lättare sagt för hon fyller år ^^, grattis älskling! <3 vi ska...

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards