ajllaa

Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

En kul dag med emina

Av ajla - 23 februari 2010 20:08

Hejhej  ! 

Nu har jag äntligen fått datorn av min mamma, hon är alltid tvungen att ta min dator!! Jaja.. men idag var jag hemma hos emina som sagt och först tittade vi på min tröja den där randiga som jag köpte & ska lämna tillbaks den som blev helt fuckt up   Sen tittade vi på halva "What happens in Vegas" för jag fick lite damp och slogs med den klena tönten emina, och som vanligt vann jag henne lätt!    Älskar dig!

Ja sen satt vi och tittade på "Top model",och så gjorde vi lite övriga saker. Gott och blandat   !!


Sen fick hon lat masken följa mig till busfabriken den busshållsplatsen där! Och hon ville klart inte! Men ingen frågade henne om hon ville eller inte, utan hon var helt enkelt TVUNGEN. 


omg....jag har inget att skriva,typ hjärnsläpp eller nått? Asså jag själv tycker dessa smilisarna är lite jobbiga och gör det hela fult? Tycker ni det?, hade tänkt att bara skriva smilisar på början och vid slutet? Eller? Jag vill ha ditt svar! KOMMENTERA!!!  

Imorgon kommer emina till mig igen! För vi ska till Dzenana på tjejkväll, och hon ska vara hos mig så länge sen så kör min pappa oss till dzenana. Ska bli kul värkar det som!Vi ska äta snacka och lite såna saker.  Niiiiice   


NU tittar jag på staffeten, asså skidstaffet på tv, det har faktiskt blivir rätt så intressant nu!!   


JUSTE JAG KOM MED I LATINOMIX KUUUUUUUUUUURSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMG SICKEN TUR JAG HADE ELLLER!!! 


Jaja, men nu ska jag kolla lite saker och skaffa blogglovin! 


Ha en fortsatt trevlig kväll! + jag tror jag kommer att ha fet stil nästa gång jag skriver, för det värkar snyggt! 


Livet är givet! PEEEEEACE     


  

 
 
Emiinaaaa

Emiinaaaa

23 februari 2010 20:47

det är kuuul med smilisar :DDD Vi hade as kul !

http://emiinaaaa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ajla - 17 februari 2011 20:10


HIHIHI GRATTIS TILL MIG!!!!!!!! 3 TTON TODAY (Y)     mike stor flicka nuu       ...

Av ajla - 14 februari 2011 17:44


tjaa homies   det är alla ♥ns-dag idag, så passar på att säga ha en glad alla ♥ns-dag! hihi ;* hoppas ni kan spendera dagen idag med någon riktigt speciell & mysig! ♥♥♥♥♥♥♥♥&hea...

Av ajla - 13 februari 2011 13:29

    ignoneraa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!               alla bilderna e tagna av mig förutom den med edin :D     ...

Av ajla - 13 februari 2011 13:19

nu e ja fixad huahuaa :D nu återstår det bara att vänta på dionita & HITTA MIN KAMERAA! kom ja nyss på :o gud vet vart den är någonstans..                     outfit : de ser ut som en "tub" klänning men de är de inte de är tubkjol s...

Av ajla - 13 februari 2011 12:27

hejsaaaan, sitter & lockar mitt hår för mina egna lockar gick sönder när ja sov som vanligt.. -.- ska ha på mig samma som på festen igår för att jag ska på lanas tjejkväll! eller dag lättare sagt för hon fyller år ^^, grattis älskling! <3 vi ska...

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards