ajllaa

Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

I'm so sorry...

Av ajla - 26 februari 2010 17:17

....... ehmm..eh..

JA VEEEET! ja vet.

Jag har inte bloggat på jätte länge!!!! 

Men internet, tog åt sig lite med bajs idag   ... I'm sorry! 


I alla fall! Igår var jag i stan med Dzenana! Och jag fick hem mig två byxor! Jag köpte ett par jeans i gina & ett par chinos (stavning) svart färgade i Lindex i rean. Jag vissar en bild på jeansen senare längre ner i inlägget... men jag har inte bild på chinosen så jag ska se efter om jag hittar en bild på internet!


Jaa, i alla fall så var vi ju i stan som sagt,senare blev vi lite hungriga och gick till pastavagnen och köpte oss mat och satte oss på en busshållsplats precis mitt emot "Kicks". 

Sen så såg jag Joe, gå där (Joe Natural) Och han vinkade åt mig eftersom jag är blyg gjorde jag inget utan bara satt där och stirrade på han... men han kände igen mig så han vinkade! Och jo vad gjorde jag? Vinkade tillbaks    

Ni blev rädda nu va? Ni tänkte säkert,vad har hon idioten nu gjort då ? 

Hahahah... nej men man ska ju alltid vinka till sin bästiis! (K) på han! 

Sen åkte jag och Dzenana till henne eftersom att Arna skulle komma till henne, för hon skulle hänga med till HSM i arenan med Kevin Borg! 


Så kom hon och vi fixade oss så stack vi ditt, och kön var till Australien! Huue! Vad kön var lång eller de kom fan från Göteborg och allt! Gälet,gälet! 


När vi kom in i arenan började en man skrika "5 MINUTER KVAR!" och jag fick panik men vi kom in och när vi hade satt oss så började det! Sjukt bra var det! Och kul helt klar ett minne för livet!

När vi kom ut, så väntade det ett sjukt fult väder. Regn.   <---- den smilisen säger allt! Och nu är det slask ÖVER ALLT! HELLA J*VLA VALLÅS DRÄNKT I SLASK! 

Det är lite farligt i vallås med, man kan inte gå där vi kanten av taken, eller kan och kan men det är inte smart eftersom snö och is bara ramlar ner hur som helst! Scaryy   


Men idag har jag hunnit titta på våra bästa år,bada, gå till vg,äta och ja nu sitter jag helt plötsligt här! Jag var tvungen att logga in och skriva ett par rader, så ni inte skulle bli arga på lilla mig!   


Idag kommer syrran, eller snart I hope so! Har längtat efter henne och hon har min present med sig! Om hon inte har glömt den.  


Ja men jag ska avsluta! Ingen läser nu ....Jag vet men en då! 

Jag kommer inte skriva mer idag! För syrran kommer!


glöm inte bilderna de kommer strax!


Livet är givet , PEEEEAACE !     


  


Man kan inte spara bilden, på ginas hemsida så en annan gång kanske bilderna kommer på båda byxorna som jag tar med min mobil!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ajla - 17 februari 2011 20:10


HIHIHI GRATTIS TILL MIG!!!!!!!! 3 TTON TODAY (Y)     mike stor flicka nuu       ...

Av ajla - 14 februari 2011 17:44


tjaa homies   det är alla ♥ns-dag idag, så passar på att säga ha en glad alla ♥ns-dag! hihi ;* hoppas ni kan spendera dagen idag med någon riktigt speciell & mysig! ♥♥♥♥♥♥♥♥&hea...

Av ajla - 13 februari 2011 13:29

    ignoneraa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!               alla bilderna e tagna av mig förutom den med edin :D     ...

Av ajla - 13 februari 2011 13:19

nu e ja fixad huahuaa :D nu återstår det bara att vänta på dionita & HITTA MIN KAMERAA! kom ja nyss på :o gud vet vart den är någonstans..                     outfit : de ser ut som en "tub" klänning men de är de inte de är tubkjol s...

Av ajla - 13 februari 2011 12:27

hejsaaaan, sitter & lockar mitt hår för mina egna lockar gick sönder när ja sov som vanligt.. -.- ska ha på mig samma som på festen igår för att jag ska på lanas tjejkväll! eller dag lättare sagt för hon fyller år ^^, grattis älskling! <3 vi ska...

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards