ajllaa

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av ajla - 4 juli 2010 22:33

hejsan hoppsan! 


hemma nu! kom hem tio! Vi var inte med lexi idag, för han har skadat nacken :( han gjorde nått i furet när han var där så nu har han ont! kryya ! 


Jag och nita gick runt som vanligt men vi tog lite större rundor denna gången! :D tog lite picks på väggen som kanske kommer upp nån gång! 


Sen runt halv tio kom vi till lexis hus again och såg hans mamma jobba med kaninen ute gård! hon skulle fixa en dörr så man kunde komma in så att de ska bli lättare för alex och isabell att ta ut kaninis när de är på jobbet. Men tillslut orkade hon inte tänka mer. det är sjukt mycket myggor ute! Så de var en av orsakerna att hon inte orkade vara ute. Vi pratade lite, och hon sa någonting som är sant om man har kanin eller något annat husdjur i huvud taget "jag har skaffat mig ett till barn" , sant sant! Det är som ett till barn! Mycket att tänka på!


Imorgon vet jag inte vad ja ska hitta på, nita ska till stan för hon åker på fredag :// hur ska ja klara mig utan dig? :o

Så hon ska köpa lite grejs för resan! Vi ska förmodligen vara efteråt! Om jag inte hänger med henne om hennes syskon inte ska med! 


jupp, de var allt ja hade att säga nu ska ja kolla upp nita och säga en sak åt henne! 


Vi hörs imorgon! 


  

nita och alex spelar fotboll :D<3


  

Av ajla - 4 juli 2010 14:24

tja!

ut med dionita tio över tre!


Jag tänker vissa er en bild jag gjorde i typ onsdags ? :D 


  

vad tycks folket? 


  


var tvungen att lägga in denna smexiga bilden på mig och nita! ^^ 


  


Av ajla - 4 juli 2010 11:34

Morsning korsning!


idag ska ja vara med nita IGEN :D och efter denna dan blir de en hel vecka spenderad med dionita alex & isabell! men vi har haft sjuuukt kul, det går inte ens att beskriva!


Just nu drog dionita till e-stop och sen ska hon kanske till brottet med sina päron om hon pallar annars ska vi ut, eller så ska vi ut efter hon har kommit ifrån brottet. Vi ska ju i alla fall ut idag! Vi har bestämt att gå ut med lexi (alex). Så vi får väll se vad vi kan hitta på!


jupp, men nu ska ja fortsätta vid datorn! 


puusss


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards