ajllaa

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av ajla - 5 juli 2010 22:08

shaaaa!


Just nu sitter jag och snackar med en sötnos på msn *anonym* ;)


Var med nita en timme för att hon fick ont i sin lilla mage :(

men vi ska vara hela dan imorgon, bestämt! 


Har inget mer att säga vi hörs!!


  

Av ajla - 5 juli 2010 11:54

shuuu bloggggeeeen ;D


Stack aldrig till stan försökte lura mamma men fick en fet diss istället. Jag försökte lura henne med att nita inte hade cykel så att ja fick åka buss för ja får inte åka nu när de är fint väder utan nu gäller cykel! -.- 


jag : mamma har vi busskort? 

mamma: nej, varför?

jag: jag tänkte hänga med dionita till stan idag

mamma: cykla ditt

jag: dionita har ingen cykel, hennes bror ska på fotboll med cyklen. de har bara en cykel.

mamma: Jag ska ingen stans hon kan ta min cykel!

Jag: *går där ifrån utan kommentarer*


HAHAHA, en del kanske inte fattar humorn. Men istället för att jag ska åka buss så erbjuder min snälla mamma sin egen cykel! Ja ba oh, nice ... hehe ;)


mamma mamma :)<3


I alla fall dionita är redan i stan så hon kommer väll komma hem tidigare eller nått men vi ska i alla fall ut sen, det är bestämt! Sen så säger ja bara att henne mobil behöver åka in på lagning för man kan inte ringa henne, och hon får inte mina sms som är  SKICKADE & hon kan inte skicka sms själv -.- 


Aup... kommer väll tillbaks senare idag? Tror jag :) 

Annars är jag här imorgon! 


  

Gud vad snäll jag är som bjuder på sjukt fula bilder på mig när ja typ ser halv drogad ut! Det är inte många som gör det människor!


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards