ajllaa

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av ajla - 7 juli 2010 15:32

Orkar inte blogga -.- 

Jag tvingade mig med tvång att gå och blogga, ni får en kortis från igår dagen.


Stack till nita vi gick en runda till ica sen plingade vi på alex som skulle ut med oss senare. Men så kom isabell och alex skulle till "Olivers" med sin pappa och hans pappas kompis för att kolla på Holland - Uruguay. Vi hoppade studsmatta med issa och gjorde lite grejer, sen lämnade issa oss hos Eva (hennes morsa) Och ja och nita masserade henne och snackade lite grejs, tittade på tv & så. Sån matade vi den hyperaktiva kaninen ! HAHA ja men den var helt crazy igår. Sen stack vi från eva lätt henne va lite ;) Vi var ute ett tag till tio, sen stack ja hem. 


Holland är i final nu, nu ska bara tyskland vinna semifinalen och stå i final mot holland! Ja hejar på tyskland, men ja tycker holland borde vinna, de är typ synd om dem ? (a) don't ask me what i'm talking about! :D


Jag och nita ska ses last time today på kvällen, innan båda två ger oss av på semester. Men vi kommer ju ses! Men nooo, kommer inte klara mig utan dig bitch! :'(

varför är du så bäst!? :)


aup ... kommer säkert släppa en eller två tårar idag, känns riktigt svår att kunna vara utan henne i en månad helt plötsligt för första gången... vi har helt enkelt kommit varandra närmare och vill inte vara ifrån varann (L) älskar henne ... :)


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards