ajllaa

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av ajla - 6 juli 2010 15:34

Klickade mig fram lite här på min bloggplatsen sida och kollade även var man kunde fixa sina egna omröstningar! 


Och jag hittade det!


Så nu är min första omröstning uppe och ska vara där ett tag! 


Omröstningen lyder...


Vilken kändis skulle du helst vilja träffa, och spendera en hel dag med?

Ni själva vet nog vilket av alternativen ja skulle valt! ;)


nu återstår det bara att RÖSTA!


  

:D

Av ajla - 6 juli 2010 11:39

tjosan i trosan! :)


Idag som sagt ska ja vara med nita, hon ska iväg till e-stop lite snabbt för att köpa ett par shorts som de inte fans storlek i stan på. Hon kommer hem runt två/tre! 


Sen ska vi vara tills vidare! Och du skulle bara våga nämna att du är törstig dionita!

Jag tror att vi ska plinga på alex, och se vad han gör annars så snackar vi med hans mamma som är minst lika rolig att va med! ;) 


japp! nu drar ja, btw om du läser dionita kan du gissa på vem som har klippt sig, medans du är i e-stop!! ;D 


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards