ajllaa

Alla inlägg under februari 2010

Av ajla - 22 februari 2010 21:17

Shulululu! 

Ville bara säga ett litet tack till emina eftersom att hon har reklamerat mig på hennes blogg! Och hittils har 4 personer tittat in hos mig! Jag hoppas att det blir fler! Detta var ett kort inlägg här på min blogg! Men ni som tog era värdefula sekunder och gick in på min blogg, vill jag säga tack till med!  <----- ni får en fet puss av mig!   

Ja hoppas att ni tar några av dem sekunderna varje dag! Om ni vill att jag ska skriva om nått mer, så kommentera eller maila till mihretsdotter_@hotmail.com! Jag vet jag har sagt det minst 27430205 gånger, och jag tjatar men jag vill att ni ska tycka att det är trevligt att läsa och att ni ska tycka att min blogg är världens bästa!! 

(okej ni kommer aldrig att tycka det) 

Men en sak till förvänta er inte för mycket!


Ha en fortsatt bra kväll!  


Denna smilisen ------->  hälsar PPPEEEACE   


Livet är givet   


  

Av ajla - 22 februari 2010 18:31

Hejjj   

Jag har bara haft 4 besökare idag! Verkligen inte kul alls! tycker ni ska för bättra er innan ni klickar in er på denna sidan och det finns inget kvar.


Blev ändrade planer idag, jag kom aldrig till emina. Så jag stack ut med Ena istället!   och det blev vg (vallåsgården) KUUUL var det apsolut som vanligt! Vallås folket så skönaaa (LLL)


Men vi hade ju som sagt sjukt kul! Jag håller på att ladda ner filmen "What happens in Vegas" , men den går otroligt segt .  


Har inte så mycket att skriva men jag tänkte berätta vad jag hade tänkt att tatuera! en sån här ------>  men blå, här lite över handen men på undersidan   skit snyggt känner någon som har det så ! 

Men sen ska jag ha fler många olika texter och så men det skulle ta 21928391372 papper för att skriva vad jag vill ha för tatueringar, men jag ska i alla fall åtminstånde ha en! Om inte fler ...


Nu ska jag kolla på min bdb, och göra nått annat! Jag tror detta är det sista inlägget för ikväll! Men jag återvänder imorgon! 


Jag blir lite arg att ni inte läser och jag lägger ner så mycket tid på att skriva ett inlägg, men jag ska inte klaga för det är jag som själv bestämmer om jag ska ha blogg eller inte. Men det är ju inte kul att ha blogg som ingen läser? 


Ha det bra !


 

Så här såg jag ut när jag kom ifrån skolan i fredags. Inte världens finaste bild och inte för ni är så intresserade, men det var lite kul att lägga upp. Och denna bilden talar om allt! Jag älskar snö, men det är för mycket nu! 

Jag ser glad ut där...men jag var helt tvärtom i fredags.


    


Av ajla - 22 februari 2010 11:39

Shäääääna !!!  

Just nu tittar jag på Top Model, den äger okej jag har sätt detta avsnittet men det äger! Hittils har jag slängt sopor tittat på "Våra bästa år" och ringt några samtal! 

Jag hann inte skriva om igår eftersom jag pallade inte, men det finns ett ord som beskriver så himla bra hur det var igår! Ska jag berätta vilket ord jag snackar om?

*Tamtaratamtamtam*  Tråkigt. 


Men jag gjorde i alla fall lite roliga saker igår, jag fixade min header och eminas för den delen. Jag kan bjuda på hennes header lite längre ner i inlägget! 

Jag tänker fixa nya header till  mig lite senare för jag vet att jag kommer att tröttna på det väldigt snabbt! Jag hoppas att det inte stör er! I alla fall inte mycket!


Idag ska ja spendera min dag där jag nästan spenderar alla mina dagar på när vi har lov! Hos emina & edin! Okej jag är inte med edin, men de är alltid ensama hemma på loven! Vi ska nog hitta på någonting kul! Vi har alltid kul   

Jag hade tänkt att spela ett spel hon har hemma, om hon vill det då! Jag hoppas det i alla fall! Eller så tittar vi på film som vanligt. Men jag hade tänkt att vi ska baka kladd kaka. Om hon får för hennes föräldrar är ju inte hemma! Eller så kan vi baka chokladbollar och det är ju mycket lättare.


Innan så snöade det igen! Och jag vill ha vår, eller sommar om det bara gick att trolla fram det! Jag vill ut och shoppa sommar kläder! Sola,bada käka glass! Och apsolut bli Bruuuuuun!! Jag är vitt som en vägg!       <------I love suuuuuummmmmeeeeeeeeeeer! 


Sen så tänker jag säga att min statistik har inte kommit nån stans! Ni har inte sagt till någon att min blogg finns eller hur? Jaa, men ni får ju göra det så att jag kan fortsätta att blogga! + om min blogg är tråkig så får ni ju komma med förslag så ska jag tänka på det eller kanske börjar med det på direkten! 

Sen kan ni ju alltid fråga mig saker ni vill veta! jag kommer att svara på bloggen! 

Hur ni ska göra är genom att kommentera på bloggen eller att skicka ett mail till mihretsdotter_@hotmail.com! 

Jag lovar att jag svarar! 


Nu ska jag ta och avsluta min bibel x 10000 , men nu ska jag ta och ringa emina! Om hon inte svarar så vet hon att jag kommer att vecka henne genom att plinga på henne!   

Längsta inlägget hittils! Jag tror att mindre än halva har klickat in sig på en annan sida! 

Men nu kommer bilderna på eminas header! 

Kanske kommer jag återvända ikväll eller så blir det senare idag eller imorgon !  

Ha det bäst ! 

PPPPUUSS!     


   Kommentera om ni tycker att den ser bra ut eller om jag skulle ändra på det!


  

Av ajla - 21 februari 2010 17:02

Shulululu   

Nu kommer bilder på det jag har köpt! Men den randiga tröjjan är inte med, den är i tvätten kommer bilder på den en annan dag istället!  

BTW: kan komma sjuuuukt fula bilder på mig! 

Och sjukt suddiga är en del bilder! 


                   Jeans jacka 149:-

Tröja 99:-  


  

Avslutar med en flum bild på mig och emiinaa (LLLLLL)

  


Av ajla - 21 februari 2010 14:02

Den där var för slarvig, så jag gjorde en samma men ny!

PUSS!!  


  

Av ajla - 21 februari 2010 13:47

Här kommer den jag ska ha efter mina inlägg! 

Tycker ni att den är fin? eller ska jag inte ha någon alls?

KOMMENTERA!!!!!   


  

Av ajla - 21 februari 2010 12:49

Hejj! 

Nu är det söndag, en lång tråkig en kommer det att bli värkar det som! 

Har inte bestämt att vara med någon än, men jag ska nog få napp på fiskespöet   Det kommer komma bilder från det jag har köpt dessa 2 dar lite senare...tror jag? 

Nejnej men det kommer nog! 


Imorgon kanske jag ska va med emina igen! förresten besök hennes blogg! emiinaaaa.bloggplatsen.se Jag tror i alla fall att den heter så!   

Jag ska kanske börja på salsa, och latino mix med emina! Hennes mamma ska ringa och fråga om det finns plats till en till eftersom att emina redan är med... Så vi hoppas att vi ska gå tillsammans!! 

Sen så är den minsta 92, och jag är ju då minst om jag kommer med alltså 98 och det är inte lite! 

Men det gör inget! Om man gillar att dansa så spelar det ingen roll!


Jag tror jag har fått napp på fiskespöet! Jag ska vara med min mamma idag! ... tror jag? Eller jag vill det i alla fall, hoppas att hon vill vara med mig då   <---- hahaha omg så ful smilis, som den fjäskar!

Men det var allt! Nu ska jag in på min bdb, läsa lite bloggar och gå in på min msn, och se om emina är inne eftersom jag behöver henne just nu! 

Ha det bääääääääääst!   

Av ajla - 20 februari 2010 20:34

Shoo   

Tittar på melodifestivalen med, emina bästisen. Är fortfarande hos henne ska hem senare! En så länge så är Elin Lanto bäst!   

Men undra hur Darin kommer sjunga? Är det verkligen killarnas melodifestival detta året? som de säger? Men jag har en känsla med att Elin kommer komma vidare!

Men jag skriver väll imorgon, nu ska jag in på devote och ta bort min gamla blogg där! Och kom igen sprid min blogg bland alla andra! 

Hoppas att ni tycker det är trevligt att läsa min blogg, kom gärna med förslag hur den ska bli bättre! Eller om det är någonting ni stör er lite extra mycket på! 

Ha det bäst så länge, men vi hörs ju imorgon!  

Nu kommer Daaaaarin!

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards