ajllaa

Direktlänk till inlägg 13 juli 2010

dålig uppdatering.se

Av ajla - 13 juli 2010 22:15

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeej :)


haha ja vet dålig uppdatering på sistonde men ja kommer hem sent ja är ju ute så ja hinner aldrig blogga. Men nu till det lilla vanliga som händer varje år! Och säg inte nu att ni inte visste de för de står i min PRESSENTATION!! Ja åker till bosnien/tyskland/kroatien varje år och då har ja blogg pause i en månad ibland mindre!!!

Och grejen  är  att ja åker på min lilla resa nu på helgen med vår nya husbil som min pappa har byggt nytt från topp till tå. Jag åker med morsan och pappa! Och vi kommer att vara borta i 5 veckor! Så de blir alltså blogg paus i 5 veckor, sen kommer ja inte blogga exxaaakt efter fem veckor för älsklingen nita kommer hem samma helg ska ju träffa henne hon ska ju iväg till turkey också så ja ska ge henne sin present! ;) Och så klart pussa och krama sönnnnnddeer henne!!! :D

Sen måste ja ju också vila en dag efter resan och ringa lite samtal :)


Men ja tror att ni är duktiga nog att klara er, för de ja är ju inte den ända bloggaren! 


Sen så kanske ja inte bloggar dessa dagarna framöver eller ja lovar inget men ja tror de kommer komma upp ett litet inlägg innan ja åker, så ja säger inte hejdå nu utan senare

_________


dagen igår och idag spenderades hos emina, ja kom hem med en bikini från HM igår, ja är nöjd! Men de var SJUUUUUUUUUUUUKT varmt igår trodde ja skulle dö seriöst !!!!! :O Sen stack vi till brottet

i natt var de värsta ovädret första gången ja blev rädd för åska :s haha, plus är de bara ja som inte kan sova på nätterna av att de är så sjukt varmt? ja vaknar mitt i natten sen tar de tid för mig att somna och de är de ja hatar mest med hela sommaren! För att de ska bli kallare sover ja på golvet med min madrass för de är lite kallare där nere! Där fick ni ett litet tips! 

Och mitt fönster är ooooooooooooooofcc öppet, mitt fönster är öppet året runt när ja sover även om de regnar! 

Idag var ja hos emina vi kollade på två filmer, ja lackade hennes naglar sen var vi ute och gjorde lite grejs. 


Men nu ska ja avsluta min bibel x 1000000000000000000 :D:D


  

 
 
Jelena

Jelena

14 juli 2010 16:15

tack, låten heter typ justin bieber fever haha :)

http://www.saavurdic.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ajla - 17 februari 2011 20:10


HIHIHI GRATTIS TILL MIG!!!!!!!! 3 TTON TODAY (Y)     mike stor flicka nuu       ...

Av ajla - 14 februari 2011 17:44


tjaa homies   det är alla ♥ns-dag idag, så passar på att säga ha en glad alla ♥ns-dag! hihi ;* hoppas ni kan spendera dagen idag med någon riktigt speciell & mysig! ♥♥♥♥♥♥♥♥&hea...

Av ajla - 13 februari 2011 13:29

    ignoneraa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!               alla bilderna e tagna av mig förutom den med edin :D     ...

Av ajla - 13 februari 2011 13:19

nu e ja fixad huahuaa :D nu återstår det bara att vänta på dionita & HITTA MIN KAMERAA! kom ja nyss på :o gud vet vart den är någonstans..                     outfit : de ser ut som en "tub" klänning men de är de inte de är tubkjol s...

Av ajla - 13 februari 2011 12:27

hejsaaaan, sitter & lockar mitt hår för mina egna lockar gick sönder när ja sov som vanligt.. -.- ska ha på mig samma som på festen igår för att jag ska på lanas tjejkväll! eller dag lättare sagt för hon fyller år ^^, grattis älskling! <3 vi ska...

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards