ajllaa

Alla inlägg den 2 november 2010

Av ajla - 2 november 2010 22:02

... nån som är duktig och villig att städa mitt rum? 

just nu ser det ut som att ja lever på Hitlers tid och jag är jude, det har precis varit soldater och kastat runt hela mitt rum för att de letade efter min efterlysta gömda far. Fattar inte grejen. mannen ifall ni nu ska leta så behöver inte inte släppa ett bombnedslag efter ni har gått. Leta normalt och ställ tillbaks grejerna, eller STÄDA åt minstånde innan du går!!!!!

men det tänkte nog inte på sånt den tiden, eller? 


fyfan vad bra frågor jag har asså, sån einstain jag är! 

I know that you hate that you love me (a)


11 inlägget för idag.

var desperat tvungen att skriva det . 

nu ska ja dra så ni kan få andas ut, 

puss. 



  


'



Av ajla - 2 november 2010 21:57

  

Tänkte bara säga godnatt till bloggen & vissa söta läsare ^^,

det regnar som in i saaaatan! Och det har gjort det ett tag ööss regnat utan en ända pause :o de är värsta pölarna ute, snart kommer hela lägenheten simma (:


De ska ju regna imorgon också, men det hindra inte en shopping sugen ajla !! :D

Jag kommer nog hinna skriva ett inlägg innan vi drar! 

Jag MÅSTE ju vara färdig klockan 12.00 säger Amila, men klart de är lätt att säga när man är en morgonpigg människa som vaknar 08.00 varje dag oavsätt lov eller nått. Och sen är så desperat och inte följer nån serie? man ba haaalllå? 

haha, där fick du nått att bita i ;)


  

Av ajla - 2 november 2010 21:53

JAG VILL HAA!!!!! 

så fin :( 

bebis kom till mammaaa!


    


  

denna skulle också sitta fiieent (:


vafan om pappa och systrarna har en MacBook var kan väll ja med ha det då!?


  

Av ajla - 2 november 2010 20:55

Imorgon dagens planer! 


Imon ska jag till stan med kusinen runt 12, ska köpa mjukisbyxor, kofta & öronhängen som jag har sagt tidigare idag. 

Sen åker vi hem och hänger förmodligen hos faster. Min andra och SISTA kusin Dennis kommer också. Hoppas jag överlever resten av mitt UNDERBARA lov med dessa personer (: 

Jag har blivit fett sugen på att åka och bada med kusinerna i badhuset, vi kanske gör det med nån gång denna veckan? :D

Okej lite , tummen upp är de väll  att de är här! :P


Klockan är 21.00 om 2 minuter och jag har inte läst på 1000 år nu seriöst. Har bara läst 22 sidor i min bok som ska vara färdig läst innan lovets slut och jag har lixom 478 sidor kvar ;o

Så nu ska jag  läsa inläggen på bloggarna jag följer. Sen så gör jag ett GOOD BYE inlägg till er ^^, 


  

det kallas att bjuda på sig. (:


  

Av ajla - 2 november 2010 20:39

 

- plattångar - vad skulle ja göra utan min? :o

- mysiga koftor/hoodie's - sjukt varma, mjuka snygga! :D

- stickade grejer - men de får inte stickas :D

- choklad - mm... gottgottgott!

- vänner - alla är lyckliga med vänner!

- Dionita Mehmeti <3 - vad gör jag utan dig?

- Lasertuurrken - min idol nu. 

- Kinder choklad - *beroende*


  

- dryga & kalla människor som säger att de är på grund av vädret - men hallååå? det kommer vara sånt här länge till, så lås in dig i ett rum. gå i ide som en björn or something. DET SMITTAS!

- dåliga remixar - men gud vem lyssnar på det skitet? 

- sjukt tråkiga bloggar som enbart skriver om sitt tråkiga LIV! - vem fan bryr sig? speciellt när du inte är nån intressant person, med intressant personliget.

- "bebisar" med sjukt dålig attetyd, som tror att de är coola? - oh for god sick, SHUT UP!

- Trailar på filmer som inte stämmer nått med filmen - man kommer till bion betalar 100 :- spenn för att se den efterlängtade filmen om en gravid tonårsmamma (som exempel haha) sen så kollar man på en gravid hund? 

- Otrevliga människor i bussen, och personal i affärer - Okej, det kanske inte är din dag eller det kanske inte är så kul och jobba. men hallå? Mannen sätt upp ett leende i alla fall! Har lust att spotta såna människor i ansiktet seriöst!

- Jobbiga personer på BDB som lägger ut onödiga bilder -.-' - fyfan är de bara jag som stör mig på det? Ska nog rensa min "vänlista" typ ...

- Små fjortisar som står och röker utanför Donken - DU SKÄMMER UT DITT LIV IDIOT!?




  

Av ajla - 2 november 2010 16:53

sha, kom precis till faster är med Amila.

+ hennes hatade lillebrur BOXADE MIG SÅ SJUUUUUUUUUUUUUUKT HÅRT I RYGGEN SÅ JUST NU ÄR JAG DÖENDE ;(


så information fick ni, jag vet inte just nu ifall det kommer hiss eller diss kanske gör en här eller så kommer den i morgon (:


pussss


  

Av ajla - 2 november 2010 15:07

.... and know are i in the middle of the boring time -.- 

Men ja lyssnar på Bruno Mars låtar, seriöst det finns ingen dålig låt han har gjort ;o dem e sååå bra :D

Älskar musik, jag har inte kommit med dagens dresscode i know, har några dåliga bilder ni kan få senare. 

Jag ska göra hiss och diss åt er strax (: 


ska smsa min kusin och fråga när hon kommer, sen tänker jag fråga mamma om ja kan få 100 kr och dra till ica för att köpa värme skydd till mitt hår sen ska jag platta. eller så plattar ja de och så får ja köpa värme skydd nån annan gång. 

cykeln tänker jag hämta imorgon. åååhh, just de då måste jag gå till ICA -.- 

eller nej jag tar mammas cykel. 


Nu drar jag bye!


 

ser ni min tatto? ;)

       

jag är värsta söt ju ;o

men mitt hår är kort :/

  

cooling foreva and evaaa :D


länge sen man hade så här kort hår. i feel alone utan hår :/ höhöhö


DRESSCODE ; 

- mitt vanliga svarta bas linne

- samma jeans som igår de mörka 


FACELOOK ;

- utsläppt hår, med en hårnål i luggen ba. 

men håret är snart plattat!


  

Av ajla - 2 november 2010 13:24

ohh, my heart pounds for you, just you darling!

I have that special love, that special voice and smile I see and hear every day.

cuz you are mine Dionita Dehmeti, just get it,  you are stuck with me forever!

I HAVE THE BEST FRIEND EVER!


AND I CAN PROMISE I WOULD ALWAYS DO THIS THINGS THAT SONGS SAYS. NO MATTER WHAT, I'M ALWAYS THERE FOR YOU! JUST YOU, JUST JUST JUST YOU, i'm only here for you 


Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards