ajllaa

Alla inlägg den 23 november 2010

Av ajla - 23 november 2010 11:46

Miley Cyrus - When I Look At You

Miley är ju inte min musik smak alls, och ingen ja ser upp till så som kändis. 

men denna låten gillar jag :)


  




























Av ajla - 23 november 2010 11:35

... eller jag var & är fortfarande lite, men skolan imorgon går jag nog till.

Igår kväll fick jag feber runt 8 & hade ont i huvudet det har jag även fortfarande.

Så ifall inte jag får feber igen så drar jag nog till skolan imorgon, hatar att missa skolan. Speciellt dessa dagar, ja skulle ju till badhuset med klassen idag. och så måste jag ju självklart bli sjuk -.-'  Älskar skolan (L)

Jah, dagens "planer" är ju såklart att sitta hemma. Sen så ska jag bada tvätta håret, sätta hår inpackning, platta håret & sen locka det :D Ni kommer säkert få se resultatet hoppas det blir bra bilder nu från webben. Jag har inte fotat med den på länge tack vare att den är så dålig & jag har inte mycket ljus. Men jag ska säga till pappa att han ska köpa två glödlampor till för det är bara två som funkar. -.-' 

Jag håller även på att ladda ner filmen "Salt" med Angelina Jolie, den verkar vara ass bra! ;)

Så nu vet ni i alla fall lite om denna dagens planer. Sen så tror jag bilderna eller bilden från volleybollen kommer idag! Jag får tvinga nita skicka den till mig (:

Eller så kanske jag ber dionita komma till mig idag efter skolan, om hon inte har någonting bättre för sig & jag inte har ont i huvvet ^^

Puss!


  

aww så söta :)<3

det är mycket justin på sistånde men de är för att jag har ingen bra kamera på mobilen, eller jo de har jag men ingen sladd för att överföra dem till datorn & även inget minneskort i mobilen. Men på lördag får jag min nya mobil som förhoppningsviss kommer ta fina bilder!

Just nu är det BILDBRIST på mig i alla fall, sen har vi ju justin! (:


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards