ajllaa

Alla inlägg den 20 november 2010

Av ajla - 20 november 2010 22:45

Grattis till sötnosen Jaxon som fyller 1 år idag! :)<3

du är nästan lika sockersöt som justin! ^^,

för er som inte vet är Jaxon Justins lillebror!


  

en gammal bild på sötisen jaxon (:


  

Av ajla - 20 november 2010 22:38

   

bloggen ska sova nu!!! 

sov gott & dröm söta drömmar om mig ^^,


  

  

Av ajla - 20 november 2010 22:18

Shasha :D

Kollade precis klart på Junior Eurovision Song Contest, och Armenien vann, söt liten kille var det hehe :) 

Grattis till han!

sen var det inte så speciellt bra låtar detta året, men de är ändå kul att kolla!

Kollade även på halva sista delen på "Pojken i randig pyjamas" vet inte varför ja bara kollade om halva, men den är fortfarade ass sorlig :(

Sen han jag även kolla klart på mitt favvo program en så länge i repris på datan. Nämligen "Ung & Bortskämd" älskar det :D 

Oh, jag har sån träningsvärk i armarna så de är inte sant, vad ont de gör. 

Det måste gå över till måndag, när man är lika smart som ajla stretchar man aldrig innan man ska spela volleyboll -.-' 

Sen även till en lite små kul sak, när jag & ines family var i Rusta idag, så såg vi en matta som heter ajla. Haha, tack mamma för att du gav mig namnet av en matta, precis de jag ville ha ju (:


  

Av ajla - 20 november 2010 20:03

  

- tuggummi, i mitt <3

- sommaren :/

- roliga killar

- sociala människor på sms, msn m.m

- komedi program

- dans glada låtar

- att sjunga, make's me happy

- bryan sötast (: mulattobee.blogg.se 

- värme skydd, gör ditt hår lent 

- Shakira - Waka waka, seriöst man kommer aldrig tröttna på den låten ncnc

- ferrari, snälla söta pappa? (:

- skolan 



  

- att de inte finns kängor i halmstad, eller de finns men ni fattar

- hårt lösgodis, KÖP NYTT, ELLER BA TA BORT DE !! -.-

- bra låtar med världens dåligaste video, synd om dem :/

- svenskar som härmar engelska program, sen suger även den svenska versionen -.-

- personer som härmar, inspireras men ta de inte!

- fula & tråkiga bloggar

- bloggare som klagar på sina bloggläsare att dess statistik har sjunkt, ser de verkligen ut som de kan göra något åt saken eller? 

- föräldrar som inte säger till sina barn att de inte kan dansa/sjunga/rita eller vad de nu är, o sen så anmäler de sig i nån tävling & så får de inte ens en applåd utan bara massa bullshit om hur dåliga de är. 

- datorer som är cp

- när man råkar trycka på nått så att hela berättelsen du har skrivit på datorn är puts veck!

- att vara lat

- att inte ha något tålamod 


  

Av ajla - 20 november 2010 20:01

Har Shakira gjort en ända låt som man inte vill dansa till?

Svar: nej. 


& hon är även så sjukt söt! (:


  























Av ajla - 20 november 2010 19:38

... så saaaaaaaaant. 

Jag vaknade tolv av ett sms av dino, haha. Låg i sängen & smsade tills min morsa kom in och sa att ja skulle ta på mig o massa skit. Gjorde de åt mat.

Sen så stack vi på skor jakt åt mig. På SkoStop träffade jag Ines så vi åkte till EuroSko i e-stop. Där vi hittade ett par fina, men de kostade 799:- och det är ingen idé att köpa eftersom att min fot växer ju fortfarande... -.- plus så byter ja ändå skor varje år så kanske lite väll onödigt :D

Vi stack vidare till SkoPunkten i flygstaden där det inte heller fans nått. Jag & Ines drog till elgiganten kollade kameror och så hittade vi två massage stolar som vi satt på en halv timme, ass sköna var dem.

Sen stack man hem utan någonting, förutom ett påslakan, örngott, överkast o massa sånt till sängen. det är står Armani & så är det ett kinesiskt tecken som står för "hope". 

Sen släpptes jag av hos min faster där jag hade kusiner, tex. amila, jag var med henne sen så stack de hem precis typ. Mm... de var min sugiga dag (:

Den 27 får jag min mobil HOPPAS jag, & då minsann bli ja glad igen. Mamma ba jag köper ett par converse till dig ifall du behåller din LG. Ja ba "VERKLIGEN INTE" (: 

har panik & ångest. VAFAN SKA JAG HA PÅ FÖTTERNA HELA VINTERN?!  :(

   

you are a kind of dream,

you are my dream.



  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards