ajllaa

Alla inlägg den 15 november 2010

Av ajla - 15 november 2010 21:51

  

Är lika trött som min sötnos på bilden :)



  

Av ajla - 15 november 2010 20:35

FINNS INGA ORD KISSAR PÅ MIG

HAHAHHAHAHHHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHHAA

Av ajla - 15 november 2010 20:14

  

NU STARTAR VI IGEN, ANMÄL ER GENOM ATT KOMMENTERA INLÄGGET!

VINNARE UTSES PÅ SÖNDAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lycka till!!


  

OBS

Av ajla - 15 november 2010 20:09

jag var ju inte hemma så, ja kunde inte ta outfit bilder i det bra ljuset. Så nu är ljuset jättedåligt så jag tar bara en kort sammanfattning och ser om jag har haft den dresscoden innan så kan ja lägga in de bilderna istället (:


    

Det är den hooden, men jeansen hittade jag inte men det är i alla fall ett par vanliga jeans byxor från Gina!


DRESSCODE ;

- Hood tröja

- Jeans

- Svart Bas linne


FACELOOK ; 

- Halva dan utsläppt platt, men senare blev de lockigt så ja satte upp de i häst svans. 

- Täckstift för finnar som bara kommer HELA tiden, damp.se


  

Av ajla - 15 november 2010 20:06

........ - Hit The Road Jack

Vem sjunger den? :S aja Helene sjöng på den hela dan, & de smittades har också sjungt på den hela dan även nu! 

HIT THE ROAD JACK!!!!!!!!!!


Hittade även han här som var grym på att spela den! 

Ass grym, hoppas jag kommer kunna spela så nån gång i tiden :D


  























Av ajla - 15 november 2010 19:55

nu är jag hemma, och som ni ser rubriken jag sjöng så att en tid hade jag feber :D

men det är inte den största katastrofen, utan de som ska sjunga solo d.v.s emmy, josse, emma & jag ska ha på oss mickar hela TIDEN! :o så nu vågar jag inte sjunga högt längre :$ 

men det var kul och vi bjöds på cola & macka (:  (de viktigaste) hahah nej skojja :D

Kunde även inte blogga tidigare idag för att jag stack till VG med josse direkt efter skolan så stack ja josse & manh till ICA där my dady väntade på oss (:

Jag har städat mitt rum för imorgon är det Bajram! wiihu mat, pengar, presenter & NY MOBIIIIIIILL :D WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHU * happyface*

Nu ska jag göra emma, niccis & janes bokmärke ! :D 

Juusssssste jag fick en jäääätttefin stor poster på justin av emmy idag!  Den var jättejättefin :D Ni får se den imorgon älskar den, tack emmy ! (:

OHHH DEN E SÅ SNYGG *dör en liten bit varje gång jag kollar på den* 

Nej men nu ska ja shilla :D 


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards