ajllaa

Alla inlägg den 3 november 2010

Av ajla - 3 november 2010 22:23

  

lite dåligt med inlägg idag, men vad ska ja göra? alla dagar är inte perfekt. 

Peace & Love



  

Av ajla - 3 november 2010 21:33

Av ajla - 3 november 2010 21:22

... eller hur? har ju fasiken inte uppdaterat nått idag typ. Men man har typ inte tid nu när massa kusiner är här -.- 

jaja, imorgon ska jag i alla fall till badhuset som jag sa. ska ditt runt 14.00

sen ska amila och hennes brur hem runt 18.00 tror inte att jag bli av med kusiner, dennis kom idag ... så mm... lite svårt att umgås med en 10 årig kille. vad gör dem? förutom spelar data spel, tv spel & fotboll -.-' 

men jag tror att han inte är lika jobbig, så jag kommer nog vara med någon annan :P sen måste jag även hämta min cykel från emina som jag fortfarande inte har gjort. Men jag orkar verkligen inte!!

Men har jag något val eller? nej. i hate life sometimes. Längtar faktiskt till skolan och att träffa människor, rätt lamt hemma. Snart är det måndag!!

Våra bästa år för den delen är ass bra just nu!! :D längtar till imorgon morgon då Amila kommer komma över för att kolla med lilla moi (: 

Obs, kom precis på att jag inte har startat veckans blogg, sen kom jag precis på ett beslut att ha det varannan vecka istället, tror inte ni att det kommer bli bättre? Och förhoppningsviss mer som anmäler sig denna gången! 

Förresten nån som behöver en ny design till bloggen? , jag kan vara villig att fixa vissa stunder som t.ex nu när jag inte har någonting att göra. 


mm... kanske ska starta med dagens låt också? mycket tankar på gång runt bloggen som ni kanske ser. jaja nu ska jag tänka riktigt hårt! 


  

gillar att leka söt (:


  

:)

Av ajla - 3 november 2010 18:22

Nu är vi så rena så det kan bli :D 

Vi badade i 1,5 timme (A) skit sköööönt :D 

Bilderna på vad jag köpte idag kommer imorgon för kameran suger nu när det är mörkt (: 

Hon fönnar sitt hår jag är färdig så ska vi ta på oss och dra till ICA för att köpa godis. GRISAR !

Vi stack till stan klockan kvar i tolv, kalla inte mig idiot utan amila för hon vaknade klockan halv sex -.-' 

Vi stack till olika affärer sen så åt vi på kebab house skit gooott vi åt kebab pizza och drack cola. Helt plötsligt öppnade sig typ hela himlen och det började åska, regna och hagla. Men när vi var färdiga så hade det slutat, tuuur vettni ;)

Vi stack till BikBok och jag köpte en hood tröjja som ni får se imon, och hon köpte en chock rosa kofta :D 

Vi åkte in till e-stop där vi köpte ansiktsmask och de för 19:- allting ;)

gick vi i andra affärer amila köpte sig en ny navel piercing, det var ett körsbär gulligt (:  Sen stack vi till Kicks och jag köpte mina öronhängen. Jag köpte aldrig mjukisbyxorna fanns inga fina -.- 

Jag köpte mig en Is Chai från expresso house (HAHAHA dionita :D) 

Sen stack vi till bussen och åkte hem gjorde detta, imorgon ska vi till badhuset hela gänget, faster, hennes man, lillebrruur, amila & jag :D 

VI INVADERAR HEEELA BADHUUUUSET :D skojja :D 

jaja nu ska vi till ica, byyyeee :D



 

bikini, ass dålig bild ja vet :(

    

blååå ansiktsmaaaaaaaaask :D


  

Av ajla - 3 november 2010 16:18

kom hem precis, kom även hem med ansiktsmask och nån "mask" för kroppen :D

Så nu ska jag och kusinen ta på oss bikini och göra bubbelbad badkaret och ha hemmasppaaaa! :D 

Jag uppdaterar shoppingen och det senare idag (: 


  

Av ajla - 3 november 2010 11:22

nu drar vi till stan! 

byyyyyyyyyyye


  



  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards