ajllaa

Alla inlägg den 14 november 2010

bye

Av ajla - 14 november 2010 21:46

  

Nu är jag ny duschad & grejor!

Ska packa inför skolan imorgon!

Även general rep med kavaljererna i deras träningslokal 17.00 taaggaa! :D

Ska sjunga arslet av mig ...


  

Av ajla - 14 november 2010 20:49

Äntligen hemma, jag måste duscha innan klockan 9 så ni får en super snabbt sammanfattning!

Jag stack till dzenana vi drog till emina, från emina till HemmaKväll som vi var i 1 & 1 HALV TIMME I !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bananen ville ju inte kolla på nån film & ja o emina typ ville döda henne. Såg även Challe! :D 

Sen när vi väll skulle hyra, så ba hon i kassan ni måste skriva på en förälder vi ba okej, sen hon ba koden? Vi ba va? Haha sen var man tvungen att ha kod så vi fick ringa dzenanas mamma som gissade sin kod & tack o lov så var det rätt! 

Vi kollade på "StreetDance" den var väll okej (: tur för emina & dzenana annars skulle de flyga från balkongen (a)

Vi åt pizza på Costello, jag åt kyckling pizza GOTTTTTTTTT åt mig mätt som en jäla gris. kunde typ inte gå sen :o

När vi kom hem kollade vi på filmen, sen i skolkatalogen. Emina stack hem och jag o bananen kollade om filmen igen :D 

sen kom mina föräldrar o vi stack och handlade på maxi, NU ÄR JAG HÄR!

måste verkligen duscha nu, bye!


  

Carly och hennes crew har just avancerat till finalen i Storbritanniens största streetdance—tävling när deras ledare Jay plötsligt lämnar gruppen och gör slut med Carly. De står utan lokal att repetera i när Carly stöter på Helena (Charlotte Rampling), rektor för en balettskola.

Helena tycker hennes elever saknar passion och känsla i sin dans och erbjuder Carly och hennes crew träningsmöjligheter på skolan om de lär baletteleverna streetdance.

Två skilda världar möts, eller snarare kolliderar. Utan att egentligen ha någonting gemensamt, mer än kärleken till sin respektive dansgenre, inser de bägge dansgrupperna att måste hitta något sätt att samarbeta för att kunna vinna.




  















Av ajla - 14 november 2010 13:12

 

hahaha alex med sånna "kulvapen" som han skulle vissa när vi letade efter den läskiga mannen :D haha sööt

 

Alex, äter förfullt när vi var på furlundsbadet! Kolla hans muskler och hans snygga sol hat :D:D

 

jah, fin bild! På alex ääääääälskade bäänk :D där vi även spenderade mycket time på.

   haha dessa två bilderna väcker ett så stort minne, att ja skrattar ihjäl mig varje gång jag ser dessa bilderna! Nita, kommer du ihåg? Ni skämde ut mig!!! HAHAHAHHAHAHA    

AAWW söötaaa, med min super bitch t-shirt :D

 

ajla & nita invaderar alex hus och hittade en perfekt spegel att fota på! :D

& de sååååå söta bebis bilderna på alex & issa som hänger över allt i huset glode vi alltid på! (:

   

Bandy planen där vi spenderade massa tid på kvällarna runt 10 där det spelades bollen i burken, fotboll och massa annat kul! :D

   bruna ben med snygga converse :D   små söta hundar i bosnien :D där ser ni min huuund (:

 små söta hundar i bosnien :D där ser ni min huuund (:

En brun Ajla i Bosnien (:

& så saknar man ju att vara brrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuuuuun!


Detta fick ni istället för hiss/diss idag, nu ska jag typ röra mig mot dzenana!


  

Av ajla - 14 november 2010 12:53

JAG FULLSTÄNDIGT DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

HAHAHAHAHAHAHAHHAHHA


Av ajla - 14 november 2010 12:48

jag & emmy är med på youtube :o ? 

ta en titt vettja,

emmy ser lite arg ut ?



så typiskt ajla & emmy humor. *sitter och typ kissar på mig av skratt*


  




















Av ajla - 14 november 2010 12:46

MOHOMBI - BUMPY RIDE

jag vill ba ut och festa varje gång jag hör låten!


  














Av ajla - 14 november 2010 12:43

              


DRESSCODE ;

- T-shirt med tryck 

- Svart baslinne

- Svarta leggins


FACELOOK ; 

- Knytet hår i hästsvans

- Täckstift för finnaaar!



  

Av ajla - 14 november 2010 12:40

Här kommer min t-shirt jag köpte igår. inte den finaste direkt. utan nått man kan ha till vardags outfit!


        

  

Det är som kors på sidorna, ifall de syns  i denna såååbra kameran -.-

obs, jag har ett svart baslinne under!


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards