ajllaa

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av ajla - 16 juni 2010 21:37

  


HISS


Justin Bieber 


Justin min älskade man, stjärnan som föll från himlen vad ska ja mer säga du är helt underbar! Som alla säkert vet blev han känd genom youtube. Killen är fantastiskt söt och snyyyyyygg, hans sånger och han PERSONLIGHET knäcker ingen!

I (L) JB



DISS


Regn


Asså just nu känner jag att jag är LACK på regn och att vara kallt. Nu vill jag fan ha värme och jag vill vara brun som en pepparkaka! Och det tänker jag fan heller bli! Men detta väder värkar inte hålla med mig? Det regnar dygnet runt kan ja ju inte säga men hela tiden nästan igår öppnade sig fan hela himlen ju :O



Det var allt för mig idag, och där var premiären över! Hoppas ni gillar det nu! 


:*


Av ajla - 16 juni 2010 18:02

wooow tjäännna sköna människor! i'm in live ! thanks god, and i don't know but i feel that i'm back on track! 


Nejnej nu tar vi svensk variation av detta inlägget tycker jag haha. NU tror jag det är dags för mig att börja skriva lite om mitt tråkiga liv igen! Hoppas det känns bra bloggisar! + detta inlägget bli utan smilisar, pallar inte med dem. 


Jaja, det har faktiskt hänt mycket sen vi sågs sist, och jag har till och med sommarlov nu eller alla har sommarlov nu i södra sverige i alla fall, tror jag ?


Nu ska ja skriva kort inlägg varje dag förhoppningsviss. Det bli nog två inlägg per dag och sen kanske det ökar med mängden och hur många som läser! 


Kommentera, läs & säg eller berätta gärna om ja gör nått fel eller om ni vill att ja ska skriva om någonting annat! 

Sen så hade jag tänkt att börja med en hiss och diss inlägg! Känns det bra? Hoppas det i alla fall för jag tycker det är kul att läsa andras hissar och dissar haha. Sen får ni ju inte ta illa upp för alla tycker ju olika men ni kanske kan få ett tips eller nått! Sen har jag ny mobil och det kommer nog vara många bilder på gång. Lägg gärna till mig på bloglovin! 


BLOGLOVIN


Bloglovin det är en internet sida där du skriver in alla dina bloggar du följer sen så kommer alla inläggen den personen har skrivit direkt ditt, så håller du reda på det. Bra grej!

MEN: Om du inte sitter vid datorn mycket och följer många bloggar är de ingen bra idé eftersom att det kommer komma maaaassor med inlägg senare när du loggar in. Det kan vara rätt jobbigt, men sen behöver du ju inte titta på dem. Men man kanske vill titta på vissa det kan bli lite problem.

Man kan ju alltid skriva upp alla bloggar i sin dagbok, eller nån annan stans som du har dina grejer. Kanske skriva på en lapp som du senare kan hänga upp nära din dator, så du kan se när du logga in helt enkelt! 


det var nog allt från mig människor! Det kanske kommer Hiss eller Diss ikväll. Och jag ska fixa en efter inlägg grej nu! 


:* 


  

aww en söt bild på mig och dionita, älskar dig 

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards