ajllaa

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av ajla - 17 juni 2010 22:11

shululusan :D


Var hos emina idag sen kl typ ett till tjugo över åtta :D som ni vet så var ja ju hemma hos henne. Först tittade vi på New Moon, sen stack vi ut med hemmans barnen :D pallar ej skriva namn ;) vi hade i alla fall kul!! Fan bara att de inte har studsmatta! AHHAH jag vet emina du kommer döda mig nu! Men de är fan kul med studsmatta. aja whatever.


Först körde de väggen och ajla var inte med så klart ;) fotboll? nono inte min grej. Kör nog lite barnvakt så länge. Ja ja var typ "barnvakt" för alexandras små bröder. Alexandra var en av dem vi var med. 

Sen hade vi övrig damp och boll krig, men det gick som det gick! 


Jag skulle egentligen sova över hos emina men kusinerna kommer imorgon så vi ska grilla. Jag kunde faktiskt sova över för de kommer ju IMORGON! uuuuuuff ibland hatar jag min mamma -.-' 


Det blev ett kort inlägg, men ja orkar ej skriva mer, som sagt 2 inlägg per dag! It's my thing orkar inte skriva mer han annat för mig på dagarna än att sitta framför datorn som vissa data nördar göööör! 

  

jaaaag bjooooooddaaaaaaaaaaa , sol sol sol (L)


:*

Av ajla - 17 juni 2010 13:30


shuueee! :D
Just nu har jag precis cyklat till emina med växel 7!!!! omg haha ajla med växel sju. Det är faktiskt lite svårt men jag klarar mig och det ska ja göra flera gånger nu! haha   
Motion motion ajla! 
jajajajajjajaajja, nu ska jag dra för vi ska titta på New Moon och lacka eminas naglar -.-' 
jag bjuder på en lååååååååååååååt :D

shuueee! :DJust nu har jag precis cyklat till emina med växel 7!!!! omg haha ajla med växel sju. Det är faktiskt lite svårt men jag klarar mig och det ska ja göra flera gånger nu! haha   


Motion motion ajla! 


jajajajajjajaajja, nu ska jag dra för vi ska titta på New Moon och lacka eminas naglar -.-' 


jag bjuder på en lååååååååååååååt :D



säger bara rip mig , edin tänker döda mig :o

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards