ajllaa

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av ajla - 26 juni 2010 17:50

tjena mellan bena :D


Är ÄNTLIGEN hemma från grillningen -.- :D Det har varit sjuuukt tråkigt men jaja lite kul då och då ;) Amina stannade kvar för de var barnen som fick åka hem resten stannade kvar. Och Amina ville inte hänga med. 


Vi hade tänkt att ladda ner film eller i alla fall jag och Alma! Så vi ska ta och bestämma en film, som alla ska titta på ;) haha :D


Skit samma nu! Vi hörs! 


_____________________________


Denna låten dunkade i alla fall idag ;)


Av ajla - 26 juni 2010 12:32

Hejhej!


just nu sitter jag här med kusinen. Medan alla andra är på toffta och grillar lamm. Vi ska också ditt sen men vi stannar hemma ett tag till på grund  av allergi besvär :(


Jaja, men det är ett stort h*lvete där så vi missar inget speciellt ;) jag hatar att vara där och BO bland kryp! Men  de lyssnar inte direkt efter min åsikt! 

Vi har i alla fall tält och vi ska ha med oss ett spel som vi ska spela! 

Namnet på spelet är "Hjärnkontoret". 


btw : JAG HAR FÅTT MIN TIDNING :D wiie! Fast hela tidningen hänger på väggarna i princip. haha kanske kommer en bild på det snart ;) 


har inget mer att skriva där fick ni ett litet kort inlägg för dagen i alla fall, ha det gött!


:*


  

nnaaw sötis!


Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards