ajllaa

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av ajla - 20 juni 2010 13:34


Hejsan små sötnosar som sitter framför sina små elektriska lådor :D 


vet ni va? asså jag hinner inte med att blogga speciellt nu när det är sommar eller kommer bli snart får ja hoppas! Man är mycket ute och så det är inte kalt och man vill vara mer ute nu, man känner frihet från denna kalla vintern som var här detta året! 


Så jag kommer bara kanske komma in med en inlägg då och då, inte varje dag men hur mycket jag pallar i alla fall! 


__________________________________________________________________


Skit i det! Idag har jag inget planerat kanske  blir bibblan för lite fler böcker. Har inget att läsa. Sen måste jag iväg för att köpa present till emina som fyller år om en vecka. Så jag väntar på att pappa ska komma hem så jag kan få lite money till presenten!:D


Lill kussen kommer nu så jag ska typ ut med han för har inget bättre för mig! Haha. Jaja vi hörs väll? kanske idag ;D 


Jag bjuder på en bild och en video/låt ! 



ohh min bieber har en ny video! :D till låten Somebody to lovvve! 

btw :  så klockrent med Ryan Butler , såsööööta! :D<3 


I (L) JB 


  

ajla innan skolavslutning fixet, med håret fixat & sminket!


  

ajla fixad & klar! 



i KNOW är lite efter :D


:*

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards