ajllaa

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av ajla - 27 juni 2010 21:51

Sha, såklart har ja lagt ner min tid  på att skriva ett inlägg men sen när ja väll är klar och INTE har kopierat och trycker på att lägga in det funkar det inte och allt går in i HELVETE! 


Min dag i punkter. 


  • Dionitas place, runt halv tolv
  • Delar ut reklam till lägenheterna 
  • Bestämmer att vi ska till brottet med nitas päron
  • Snackar med Alex och hans pappa, som sitter och arbetar i trädgården
  • Issa kommer och vi är med henne
  • Vi bestämmer att issa ska med oss till brottet
  • Vi är ute, och snackar med Alex o.s.v. 
  • Drar till brottet och är där ett tag 
  • Drar till nitas place igen
  • Vi går till issa och hennes mamma visar mig, nita, alex och issa vad hon har köpt i gekås
  • Vi typ har catfight med alex eftersom att han inte kan förstå att en jeans skjorta sitter snyggt på han 
  • Är ute med alex lite, och han visar hur han typ tränar
  • Snackar med nitas granne Jonh 
  • Ute med issa, nita, oliver, love arad & hugo
  • Vi kör ABC
  • Reder ut lite problem 
  • Sen kommer alex
  • Vi är med alex 
  • Plingar på Idoff, snackar lite grejer med han 
  • Sen så skulle jag hem runt halv nio 
  • Jag kommer hem och duschar
  • Äter
  • Nu sitter jag här 

det var min dag det! 


:*


  

Av ajla - 27 juni 2010 11:22

Hej igen! 


Hade inget bättre för mig så jag tog och gjorde en efter inlägg sak, som ja kommer använda ofta tror jag? :D 


men inte alltid! 


  


fin/ful? 



  


heeting :o 


lovelovelovelovelovelovelove  på den här bilden! 

Av ajla - 27 juni 2010 10:43

Tjollahoppssssaan! :D


Sa precis hejdå till kusinerna :( Nu åker det till Dalarna/Falun. Denis är kvar han ska vara häri två veckor till. 


Ja ska ringa dionita snart, ringde henne innan men hon var visst inte hemma. Så ska ringa snart igen. Jag tänkte dra ut med henne, fint väder nu och jag har inget bättre för mig! Jag har saknat min bästis! :) 

Solen skiner idag yäy! :D


Btw: Grattis på 13 års dagen emina! Tonåring nu ;) !


Här jag bjuder på en skööön låt, den är ny & jag älskar den!


 love the way you lie



Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards