ajllaa

Alla inlägg den 4 september 2010

:)

Av ajla - 4 september 2010 22:17

shoooosan sköna bloggläsare! ;D

jag har varit med nita, issa, love och lexi dag ;)

vanliga dagar ifall man säger så ... hehe


massor rooooooooooooooooooooooooligt har hänt, right nita? ;)

*HAPPYFAAACE*

btw: fråga nt vad privat <3


ja var ute med nita och issa vi "lekte" med love sen stack nita för att dela ut tidningarna och ja och issa stannade kvar.

sen så var vi med alex filmade, och han cyklade 60m vi tog tid. men de var sjukt konstigt för att han springer snabbare än vad han cyklar :o 

wierd :s

sen så skulle han springa men halv vägs så stannade han för han pallade inte xd 

haha, sötnos ! :)


vi spelade brändboll eller sköt med sånt skit raket, tappade bort isabell m.m haha

skrek på varandra, skrattade fett mkkkkttt! 

loveu guys!


sen har ja köpt en justin kalender! 2011 då , ifall vissa inte förstår! 


jag har btw rasta flätor som svennarna skulle säga! niiiice eller hur ? ;)

jaja ska dra nu! 


fräächa bilder från idag, och vi bjuder myyyyycket!

     love posar :D    

i (L) my converse                   de är fett smutsiga :D      

         

mina flätor , fina va ? ;)  

        

för någon dag sen, nita hjälper alex med matte- läxan! 


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards