ajllaa

Alla inlägg den 22 september 2010

Av ajla - 22 september 2010 15:26

shuussaaan :D

jag har haft skolfoto, och vi fick typ göra modelbilder ? om man säger så man fick göra vilka poser man ville och så ba fotade han, synd att man inte fick ta med en kompis :/

sen får man ett lösenord och senare välja vilka bilder man vill ha, katalog och vilken storlek på bilderna o.s.v

mycket bra system tycker jag i alla fall! :)

vi fick se bilderna alla tyckte jag blev ass bra, men ja ba omg ajla fan vad ful du är, just den tanken hade jag. Och min lärare lekte tyra banks hon ba hon har så otroligt fina ögon och hon ler alltid med dem! 

ja ba ooooh right ? 


vi hade religion i 2 lektioner -.- hatar religion. 

sen åt vi mat.

Och skrev berättelse om besöket på varberg.

och sen fotade vi och stack hem!

men inte ja! för att ja hade utvecklignssamtal det gick ass bra! 


nu ska ja ta och plugga tror ja och äta innan ja svääääääälter :o


  


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards