ajllaa

Alla inlägg den 28 september 2010

Av ajla - 28 september 2010 19:49

hej

jag är nöjd med min design, men ofc så ska nån härma mig

i know ja är dryg 

nicole är rolig

puss


  

Av ajla - 28 september 2010 15:27

hej folket :)

idag har ja varit i skolan igen och i feel lot better all ready! tummen upp på de!  

dagen idag var väll rätt okej, rätt kul :)

första lektionen hade vi träslöjd och de flyter på !  sen hade vi de tråkigaste i hela världen religion -.- döda mig.

hade nån 30 min ba satt i klassrummet och hade fight med valdrin :D 

åt nån äcklig fisk gratäng med nån typ vattnig potatismos ööuuuf äckligt 

sen hade vi gympa, fun och tråkigt 

men vi fick sluta 20 min tidigare ;)

haha 

sen så hade vi INGET språk för han dissade oss totalt ennu en gång och kom nte -.-

så vi fick va i uppehålls rummet jag, nita, gaz och fatmir han bråka med den fetta f*tt kossan ohhh gud gunilla -.- SNÄLLA GER DIG 100 SPÄNN IFALL DU DRÄNKER DIG I NISSAN!

damp.se ja vet, men hatar henne stooooooooooooooooooooort.

jaja, sen hade vi religion IGEN. och snackade massa shit om målen till religion o.s.v sen stack vi hem


nu sitter ja här ska prova några termo tights och tröja morsan har köpt till mig sjukt mjuka :D!

de är ju såhär att ja ska till sälen den 9 jan - 13 jan , ja säger ba önska mig lycka till kommer döööö. typ bryta foten har aldrig åkt skidor eller nått annat shit förut. 

ska ditt med ines family och vi ska bo i nån stuga :o

jaja apropå stuga om en vecka sover ja exakt samma natt på ön :)!

längtar! :):):):)


ska ut med dionita sen och nu ska ja prova, och göra läxa om  RELIGION .


puss 


  

han här shane west tror ja han hette är med i världens finaste film! ja sa inte bästa utan finaste, men klart en av de bästa filmerna och han är med i 

" A walk to remember" oohh den är så fin <3

occch uuuhhh he's hot :o


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards