ajllaa

Alla inlägg den 30 september 2010

:)

Av ajla - 30 september 2010 18:57

shusan :)

första lektionen hade vi musik idag vi dansade, sjöng och snackade om vår konsert med flottans kavaljerer!

en biljett 100 kr!!!! spelas upp i november, kommer mer information när vi kommer närmare .

jag gaz, nicole, jacob o cete fick göra om vår KASSA teater gick iaf bättre. 

sen spelade vi frågesports spel! jag och emmy vaaaaaaar ju bäääääääääääst!

och vårt grupp namn så klockrent! :D

maten var god! :)

sen hade vi matte började med nytt kapitel -.- 

inger kom och vi hade NO, inte kul men inte JÄTTE tråkigt heller ;)

sen hade ja hemspråk och fick även träffa 3 av kavaljererna snackade lite, haha dem är såsöta!


sen väntade ja på nita för hon hade med hemspråk. vi gick hemåt sen stack vi till MC åt som grisar :D:D 

kollade runt på HM satte ihop snygga kläder och kollade massa söta bebis kläder!


juuuste vi såg vääääääääääääärldens sötaste barn i MC ja skojjar inte. han var mulatt sen hans ögon gick upp så helt blå och sen hade han lite svart hår och feta läppar OCH väärsta kläderna uuhh fyfan va gullig han var !!! :)


jaja sen missade vi en buss SOM KUNDE HA STANNAT ! :@

nu sitter jag har ska göra min religion läxa och träna på min tyska gloser som är lite svåra :s 


puss !

  


BTW IDOL IKVÄLL HEEEEEJA OOOOOLLLE! :D HAN SKA SJUNGA SEX ON FIRE!

OCH HEJA VÅR LILLA HALMSTAD BO ALICIA TROR JA HON HETTE ? JAJA HON SKA I ALLA FALL SJUNGA SWEET DREAM

Av ajla - 30 september 2010 15:43

nu ska ja och baby till MC! 

gammar :D

skriver mer när ja är hemma!

puss


  

<3

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards