ajllaa

Alla inlägg den 29 september 2010

Av ajla - 29 september 2010 19:56

folket nu har jag slåt mitt 100 inlägg! 

grattis? :)


nu börjar vi till 200


101...


  

Av ajla - 29 september 2010 16:44

jävla patetiska omogna människa, ta reda på vad de handlar om innan du tar dina dumma slutsatser! -.-

men ja har vänner så de gör inte mycket ifall ja "mister" dig!


  

sötnosarna valdrin och nita :)

<3

Av ajla - 29 september 2010 16:22

hejsan tänker bara tackar er för massa fina och söta kommentarer! :)

tacktack ni är jätte söta!   

__________________________________________


så här ser ja ut just nu   

omg min humor så bäst !

jaja dagen idag var väll helt okej!

ja hade religion första lektionen gjorde en tankekarta om kristendomen.

sen hade vi rast de var typ IS kalt :O

vi gick in och skrev vår berättelse om Varberg soooo boring. 

jaja skrattade mycket och hade kul med Valdrin :D

maten va väll la god men ja va inte hungrig -.- haha ja ska alltid va så hungrig när de är äcklig mat!

tredje lektionen hade vi inte mindre än religion IGEN! :)

vi körde teater och blev indelade i grupper ofc blev ja i den dåligaste -.- haha men en del va väll la okej, sen slängde dem ut oss i KORRIDOREN utan rekvisita eller nått! och vi ba jaaaah! Sen fick vi en bok som de stod en halv sida om Martin Luther, inte Martin Luther King!

OCH DE VAR SKIT SVÅRT vi visste inte hur vi skulle göra teatern så vi ba gjorde nått shit, och sen när vi spelar upp teatern så ska helene börja kommentera att man inte fattar någonting hit och dit, sen ska ja rädda min grupp och böja babbla massa om han hon ba JA så ska de låta! sen alla  andra i gruppen kunde inget så vi fick inte godkänt och måste göra om allt imon första lektionen. man aa drygt-.-

jaja ba för martin luther blev de ett helt referat. haha

sen hade vi förljupning jag och nita gjorde våra Rebusar till Gården Ön man ska göra aktiviteter o.s.v de gick väll la bra! Nu ska vi bara komma på grupperna också!

hade brottnings krig med Valdrin och skratta ihjäl mig med dionita av vissa sms av en viss person :D q****** HAHA omg leker ja kissie eller? 

vi hade följe hem som vanligt och nu sitter ja här, ska ut med dionita runt 5 senare får se vad vi hittar på. 


nu ska ja ta och duscha för mitt JÄÄÄÄÄVLA störande fula hår är smutsigt. 
ska även ta och hajpa mig lite :D:D gjorde de igår och de gick bra, som ni ser!


puss! 


  

  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards