ajllaa

Alla inlägg under juli 2010

Av ajla - 12 juli 2010 11:07

Ja kollar på våra bästa år just nu, sen ska ja ta på mig käka nått, och ringa emina. Det blir stan idag som ja sa, en bikini ska hem med mig idag!Och de blir bara att sätta sig på cyklen och cykla ditt!

Sen så blir de kanske brottet med morsan och emina :P 

För mamma har redan bikini på sig.


GRATTIS  TILL SPANIEN SOM VANN VM 2010

men ja tycker ändå fet synd om holland :/


vi hörs väll ikväll!


  

Av ajla - 11 juli 2010 21:52

Brottet idag, var där med sabra och ines :D

Vi solade snackade och målade ines med blå solkräm :D Hon såg ut som en avatar figur <3

sen så doppade vi oss ett antal gånger, för att ines ville ba ta sina små kärring dopp :*

Kommer bilder på dem kanske sen ;)


Imorgon blir de stan med emina, ja ska hitta en bikini . slut

ja ska iaf komma hem med en bikini! :D

Sen kanske kanske det blir brottet vi får se!


Just nu kollar ja VM final, som sagt vet ja inte vem ja hejar på! :D

so me lixom !!!!! :o

Men ja tror de bli straffar! ;) 


Det är även en månad sen det blev sommarlov, tiden bara rusar förbi när man har roligt ! ^^


  

Av ajla - 11 juli 2010 12:16

Som sagt brottet idag, jag tror till och med att de är varmare idag än vad det var igår :) De skulle ju bli ass varmt nu i juli så de stämmer i alla fall!


Det blir brottet runt två ett kanske som igår, ja har inte bestämt vem ja ska vara med än, men suada kanske skulle komma och ja ska va med henne tror ja då :P 

Vi har lite mycket att snacka om från igår, haha min förskräckliga hemlighet enligt henne HAHA ! jajajajajja... 


vem ser man på brottet då? :)


Grattis till kusinen Alma som fyller 12 today! Ha en bra födelsedag! :)<3


Igår fick tyskland brons, yes hejade på tyskland. Idag är de final och jag vet inte vem ja ska heja på. Jag vet nästan att Spanien tar hem det, men ja tycker att Holland borde vinna de har inte vunnit på 34 år + så har de kommit två två gånger.. så i don't really know haha ;D


JAJA! 


  

Av ajla - 10 juli 2010 22:16

Brottet idag, spenderade tiden där med sabra, suada och ines vi gjorde lite grejs badade, *dog* HAHHAA, solade pratade m.m 


Efter de stack vi hem badade, sen stack hela familjen plus melitas kille och åt pizza! 


imorgon blir de brottet igen, får se vem man träffar!


& dionita i fall du läser, så såg ja Mr. H todaaaay :D:D:D:D:D:D

huehue <3

and i miss u hun ! 


  

Av ajla - 10 juli 2010 12:05

ni får inte glömma ...


OMRÖSTNINGEN!!!!!!!

Av ajla - 10 juli 2010 12:00

Idag ska ja till brottet tror ja med syrran och hennes kille som är här på besök för sista gången innan jag åker till bosnien! 

Som sagt ska vi till brottet kanske sen.


Jag har inget bättre att säga, men eh... jag vet vad ni kan göra adda min bilddagbok! 


SSIKIRIC     @  bdb 


alltså de jag inte har ;)

Jaja, då säger vi så puss på de :*


  

aww cutie pie ! :)<3 

love justin bieber! 


  

Av ajla - 9 juli 2010 11:31

Först och främst ska ja ba säga, ha det bra i KS älskling! Jag kommer sakna dig mest! älskar dig, hoppas du har all lycka med dig och gud! Kör försiktigt ! (K) 

& orden du svarade med igår, gjorde mig tår ögd! 




AJLA (L) DIONITA


LOOOOOOOVEEE



Idag ska ja i alla fall dra till emina! Ska upp från sängen nu efter detta. Platta håret ta på mig kanske äta någonting, ta reda på var morsan har smittigt ! ;D sen så är de bara upp på cyklen och ivääääääg!


hörs!


   (L)




  

-.-

Av ajla - 8 juli 2010 18:38

ajla var på e-stop idag med mamsen fick hem mig fyra nagellack färgerna, chock rosa, ljus blå, vit & lila. kom även hem med ett par tre kvarts jeans ;)

Sen så kanske ja ska få en klänning mamsi köpte till melina om hon inte vill ha den. Den är svart ,med gröna blad och lila/rosa blommor på! 


ringer dionita nu, kanske om hon hinner tar ja en sväng med henne! 


kiss :*


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards