ajllaa

Alla inlägg under juli 2010

Av ajla - 3 juli 2010 22:25

bjuder! 



Av ajla - 3 juli 2010 18:48

Hellu! :D


Idag var ja på brottet med nita, vi badade badade badade & BADADE! :D haha omg. + fyfan vad brun jag är!!!! yääy, happy face! :D
träffade lite folk bland annat fatmir och brendon ;) 
Fatmir trode ja skulle få panik när han dränker mig men noo :D Eller så var han bara för snäll :D 


Jupp, nu ska ja iväg till nita!


varma pussar (K)


  

Av ajla - 3 juli 2010 11:27

Sha! :D


Nu ska ja till brottet med mamma och hennes vän, ja ska sola i think om ja inte hittar nått sällskap! :D


Sen drar jag till dionita och alex efteråt !


  

   hoomies ni är bäääst ! :D


  

Av ajla - 2 juli 2010 21:15

Home nu :) men ja vill inte vara hemma :D


När ja gick ut va vi med alex först sen så cyklade han ifrån, och kom tillbaks ;) Sen så stack han in & vi plingade på han igen för att fråga var issa var men hon var hos sin baba (mormor) hon skulle sova där med sin morsa. Sen efter 10 sek plingade vi igen för att nita ville spela fotboll med alex. Så han kom ut. 

Efter ett tag åkte hans boll ner i lera, och han tyckte att de var kul att SKJUTA den leriga bollen på oss. -.- alex alex... 

Sen gick dionita han på nerverna så han stack in. Sen tvingade vi arad & oliver fråga alex om han ville spela fotboll med dem på forbollsplanen. Och han ville och efter fem minuter så kunde han visst inte för att han skulle till sannarp med sina vänner för att spela fotboll.


Sen skämde vi ut han lite :), låång historia :D men de var kuuuuuuuuuul! :D


Ja och nita satt fortfarande på bänken ett tag & skrattade ihjäl oss för vissa grejer :D nita : vill ni titta på staarstruck med mig? HAHAHAHAHHA :D ingen fattar vår fina humor ;D


sen nu är ja hemma, och ja tror de blir nita imorgon igen, +++++++++++ DET SKA BLI 30 + GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D HAAAAPPY FFAAACE :D


men nu klaaaaaagar min jobbig kusin .. så a vi hörs !!!


  

Av ajla - 2 juli 2010 18:04

hejhej


åååååååå gud vad rolig dag asså! en av de bästa dagarna på hela livet. Värsta härliga vädret idag!


Idag runt tolv elva stack ja dionita, alex, issa och eva (dess mamma) till furet! :D


Vi badade lite två gånger i think? Och alex hade världens finaste rosa hatt! :D Vi skrattade i bilden och körde på massa roliga guppar HAHA :D

När vi kom hem så hade vi vatten krig!!! asså ni fattar inte så kul det var eller?!! Ni måste prova haha, eller de kanske ba är roligt med oss (a) haha


Just nu så måste ja dra nita ringer nu ska ja ut med alex och henne igen vi ska "spela" fotboll :)


puss


  

Av ajla - 1 juli 2010 12:42

Tjena mittbena! :D:D


Igår stack jag till nita efter jag hade gjort färdigt bloggen! Jag var där till tio samma som i förr igår! 

När ja kom ditt stack vi till fotbollsplanen och kollade när alex, love m.m spelade fotboll! 


Skrattade absolut mycket! Och fotade, man går inte ifrån dionitas ställe med minst fem foton! haha. Spelade in en video, när ja lägger in den på datorn ska ja se om man kan lägga in videor på bloggen nån som vet ? 


Sen stack vi upp till husen och alex och hans farsa räknad ut 60m. För att alex skulle springa och ja skulle ta tid men mitt när han sprang sträckte han benet. och issa & dionita var tvungna att knacka på Idoff -.- 

Jag och alex stod utanför hans hus ensama och snacka medan de två var hos idoff. Sen stack alex in och ja stack till dem. men han kom tillbaks snabbt och nu skulle dionita springa. Hon sprang på 11.2 sek men hon kunde komma på nått med 9 sek  men hon joggade på slutet ;) smartie! 


Sen stack vi till fotbollsplanen igen, där de spelade igen och ja skulle hem så de följde mig ner till baken och snackade med några killar som tog en runda haha. 

min dag igår!


_____________________________________


Idag ska ja också vara med nita, hon ska med sin bror till e-stop. Men det var inte säkert så om inte skulle vi ut. annars drar vi ut när hon är hemma! 


Jaa, sen så har solen ba stuckit ? Dissat oss totalt. :( Men de ska bli 31 + grader till helgen, så de är ba att peppa peppa peppa! :D:D


vad tycker ni om min nya header föresten? Jag är rätt nöjd. Jag laddade ner picasa igår så jag fattar bokstavligt ingenting. Men man kunde göra ett collage så jag tänkte att de kunde passa att jobba med till en nya blogg design! Så jag provade mig fram och så blev det! Så klart så kommer det bli finare tills vidare för det var ju första gången jag använde det programmet i hela mitt liv! 


Sen hoppas jag att ni besöker mig ofta! 


Vi hörs väll senare idag? Om inte återkommer jag imorgon!!


  

ajla & isabell :)<3


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards