ajllaa

Direktlänk till inlägg 1 november 2010

!

Av ajla - 1 november 2010 20:33

jag hade glömt bloggen totalt ^^

Men nu är jag ju här. Innan jag kom hem så åkte jag och pappa till netto och handla fick hem mig en proviva dryck, mumms :D 

När jag kom hem var jag så snäll att jag satte mig och fixade en design till emina för hon var sååå desperat behövande :P hahaha skojja ;) Men nu är den färdig runt 21.00 ska jag fixa om hela henne blogg fuunnyy (:


Hos emina så gjorde vi inte så mycket vi kollade i den nya skolkatalogen högstadiet & ja min klass behöver inte skämmas eftersom hela Halmstad blev katastrof detta året! Det var så kul att kolla, + årets katalog var i färg :D

Sen så stack vi till OQ8 heter den så ? Där lämnade emina ett paket och jag köpte en glitter tidning för det var en fin poster på justin med :D Ni får se den imorgon. 

Sen stack vi till Netto köpte hamburgare bröd för vi skulle äta hamburgare. Vi kom hem och åt oss feta som kossor sen satte vi oss vid datorn och gjorde lite grejs. 


Ska vänta till 21.00 fixa hennes header sen så ska jag läässaaa! :D


  

eminas header fin eller ful?

hoppas hon blev nöjd ;P


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ajla - 17 februari 2011 20:10


HIHIHI GRATTIS TILL MIG!!!!!!!! 3 TTON TODAY (Y)     mike stor flicka nuu       ...

Av ajla - 14 februari 2011 17:44


tjaa homies   det är alla ♥ns-dag idag, så passar på att säga ha en glad alla ♥ns-dag! hihi ;* hoppas ni kan spendera dagen idag med någon riktigt speciell & mysig! ♥♥♥♥♥♥♥♥&hea...

Av ajla - 13 februari 2011 13:29

    ignoneraa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!               alla bilderna e tagna av mig förutom den med edin :D     ...

Av ajla - 13 februari 2011 13:19

nu e ja fixad huahuaa :D nu återstår det bara att vänta på dionita & HITTA MIN KAMERAA! kom ja nyss på :o gud vet vart den är någonstans..                     outfit : de ser ut som en "tub" klänning men de är de inte de är tubkjol s...

Av ajla - 13 februari 2011 12:27

hejsaaaan, sitter & lockar mitt hår för mina egna lockar gick sönder när ja sov som vanligt.. -.- ska ha på mig samma som på festen igår för att jag ska på lanas tjejkväll! eller dag lättare sagt för hon fyller år ^^, grattis älskling! <3 vi ska...

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards