ajllaa

Direktlänk till inlägg 2 november 2010

Ohhh noo, familyy time ... again?

Av ajla - 2 november 2010 11:22

rubriken lyder 3 kusiner kommer till mig idag ... igen? Kom ni inte ihåg för typ 3 månader sen så var jag och grillade med massa kusiner och släkt?

Aja Amila kommer i alla fall henne kan ja ju va med. sen kommer hennes liilllebrur som jag hatar av hela mitt hjärta :D haha nej då, och så kommer min andra lillkusin från trollhättan också kille. Och så liten är han inte 10 tror ja att han är? 

Imorgon har jag bestämt att jag och Amila ska ta en sväng till stan för att jag ska köpa mig en till mysig kofta från BikBok höhöh :D e tvungen de är så mysiga. Nya öronhängen samma som jag har på det andra gamla hållen. Och sen så ska jag köpa mig ett par nya mjukisbyxor från Stadium eftersom att mina 100 par är för korta, jag har växt!!!  ni ba ; va? växer ajla fortfarande :s 

afan de gör ja även om de känns som att jag står på samma nivå. jag kommer bli ass kort! :( Just nu är jag bara 1.58 -.-'


Jag är fortfarande i pyjamas & så borde jag gå, eller hoppas åka bil till emina och hämta min cykel, eller cykla hem. orkar verkligen inte men vad ska jag göra? 

Dagens dresscode kommer också sen när jag har tagit på mig! 

eller nej nej, ja ska tvätta håret nu och sen föna platta SEN får ni dresscode och hela köret :)

Sen hade jag tänkt att ha HISS/DISS , kanske kommer någonting annat om jag orkar. 

Som sagt minst 4 inlägg per dag och det ska komma mellan 4-10 inlägg varje dag. Jag brukar ju skriva 7 inlägg per dag. 


  


söötnoos sötnooss SÖTNOOOOS!

älskar de han har på sig ^^

+ den nya postern kommer upp idag hörni! ^


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ajla - 17 februari 2011 20:10


HIHIHI GRATTIS TILL MIG!!!!!!!! 3 TTON TODAY (Y)     mike stor flicka nuu       ...

Av ajla - 14 februari 2011 17:44


tjaa homies   det är alla ♥ns-dag idag, så passar på att säga ha en glad alla ♥ns-dag! hihi ;* hoppas ni kan spendera dagen idag med någon riktigt speciell & mysig! ♥♥♥♥♥♥♥♥&hea...

Av ajla - 13 februari 2011 13:29

    ignoneraa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!               alla bilderna e tagna av mig förutom den med edin :D     ...

Av ajla - 13 februari 2011 13:19

nu e ja fixad huahuaa :D nu återstår det bara att vänta på dionita & HITTA MIN KAMERAA! kom ja nyss på :o gud vet vart den är någonstans..                     outfit : de ser ut som en "tub" klänning men de är de inte de är tubkjol s...

Av ajla - 13 februari 2011 12:27

hejsaaaan, sitter & lockar mitt hår för mina egna lockar gick sönder när ja sov som vanligt.. -.- ska ha på mig samma som på festen igår för att jag ska på lanas tjejkväll! eller dag lättare sagt för hon fyller år ^^, grattis älskling! <3 vi ska...

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards