ajllaa

Direktlänk till inlägg 18 november 2010

i sucks

Av ajla - 18 november 2010 16:26

Omg, ja suger på blogga fattar inte ens varför jag gör det. Sen är ja sugen på ny header men ja gillar denna. deprimerad. 

Nej men nu ska ja blogga. 

Hade musik första lektionen vi skulle spela instrument men ja fick mitt huvve sprängt av gazz, valle & nita som spelade som cpn -.-' 

Sen sjöng vi, pepparkakasvisan som vi ska ha med kvaljererna & så körde vi en låt lek. Hon satte på nån låt sen ifall vi kan låten, den som sjunger, feat o massa som finns ska ställa sig upp & säga så får du one point. När hon sa 2 lag. Sprang alla tjejer till Emma som trode hon var grym bara för hon sjunger. men no...

Ajla & Dionita var bäst (: , speciellt min musik nööörd!! Mitt lag var nita, valle, gazz, manh, cete, daniel och jag! Fyfan va grymma vi var asså, vi knäckte laget helt med 26 - 15 till oss (a)

Vi skulle kunna sjunga låtarna fan :D 

Sen skulle vi till datasalen och jobba med historia, jacob mådde inte så bra så han skulle ringa hem med helene. Så ba efter 5 min kommer Helene o ba ; vi måste sluta nu jacob har spytt ute & han spyr förfullt i toan. Allas reaktion såg ut så här :O

Vi fick käka när vi kom tillbaks, sen var det drama mellan mig & patricia i matsalen först sen skulle josse skydda mig :P helt plötsligt förvandlade sig matsalen till SF BIO! (: 

Mergim till mig ; GE HENNE EN BOX JUSTIN BIEBER!!!

haha, skön han e ;)

ni vill inte veta vad det handlar om i alla fall, haha skulle bli a loooooooooong story. men jag hade alla på min sida iaf, min klass & arif, brendon, mergim o.s.v. 

Nästa lektion hade vi matte, cete mådde illa så hon fick dra hem, gazz hade ont i magen, helt sick asså. Daniel lippade sönder av en viss anledning HAHAHA :D 

My dady is sick nu också, men någonting kul har hänt NITA PITA är tillbaks i skolan :D!!! wiie ,glad ajla :):):):):)

Sen hade vi NO vi gick till kemisalen & och skulle tända en brännare eller vad de va, läskigt men kul! 

Imorgon ska jag gunga med, valle, gazz, nita & marika ^^

HAHAHHHAHAHHHAA, bara vi som förstår kulkul...

Ska även spela vollyboll, en klass har 4 lag, den andra 2 & vi fick bara ha ETT?! 

sjukt taskigt va, kommer dööööööööööööööööö. Emmy, Josse o Ajla r.i.p. 

& vår klass suger även på vollyboll! Så de kommer gå så här bra (y)

Nu ska jag kolla på En till BRING IT ON film (: den sista faktiskt. 

ciao, tchüs <3<3<3


 älskar dig finaste <3

i close my eye's and think about a better day, a close my eye's and pray. <3

JUSTIN BIEBER - PRAY 

bästa JB låten ever <3


  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ajla - 17 februari 2011 20:10


HIHIHI GRATTIS TILL MIG!!!!!!!! 3 TTON TODAY (Y)     mike stor flicka nuu       ...

Av ajla - 14 februari 2011 17:44


tjaa homies   det är alla ♥ns-dag idag, så passar på att säga ha en glad alla ♥ns-dag! hihi ;* hoppas ni kan spendera dagen idag med någon riktigt speciell & mysig! ♥♥♥♥♥♥♥♥&hea...

Av ajla - 13 februari 2011 13:29

    ignoneraa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!               alla bilderna e tagna av mig förutom den med edin :D     ...

Av ajla - 13 februari 2011 13:19

nu e ja fixad huahuaa :D nu återstår det bara att vänta på dionita & HITTA MIN KAMERAA! kom ja nyss på :o gud vet vart den är någonstans..                     outfit : de ser ut som en "tub" klänning men de är de inte de är tubkjol s...

Av ajla - 13 februari 2011 12:27

hejsaaaan, sitter & lockar mitt hår för mina egna lockar gick sönder när ja sov som vanligt.. -.- ska ha på mig samma som på festen igår för att jag ska på lanas tjejkväll! eller dag lättare sagt för hon fyller år ^^, grattis älskling! <3 vi ska...

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards