ajllaa

Alla inlägg under november 2010

Av ajla - 4 november 2010 21:42

  

Det känns sjukt skönt nu med 8 inlägg idag & så sitter jag och skriver mitt 9:onde! Vilken lättnad, bara för att jag typ inte bloggade igår ^^,

Ses imon!


  

Av ajla - 4 november 2010 19:38

Hejsan nu är jag här för er skull!

Egentligen har jag varit här i typ 45 min redan men ändå :D 

Kusinen & brursan har gått hem nu, så ja stack hem. Märkte också när jag kom hem att typ 15198189419 desperata som satt hemma hade skrivit massa shit till mig! :D satt ba och skrattade när jag läste hela raden där nere var full och lyste orange hela högen ^^ 

Som sagt vi drog till badhuset jag och amila cyklade ditt tidigare ensamma, sen bött vi om och sånt, fyfasiken va mycket folk det vara asså! De varnade oss i kassan och sa att de är mycket folk där inne, och att de har varit 15.000 här idag en så länge och vi gick lixom in klockan 20 i 15.00 Men ändå kul att höra att så mycket folk kommer till lilla Halmstad :D 

Det var jättemånga från andra länder, speciellt från England. 

Vi badade o massa, sen stack vi ut klockan 20 i 5 för att vi trode att vi behövde värsta tiden på oss att bada, basta o så vidare. Vi hade ju tid till halv 7 och vi kom HEM 10 över 5 !!!! idioter.se (:


Jag har inte den blekaste anning om vad ja ska göra nu, kanske ta och äta nått?

Kolla på TV ska jag göra innan mina föräldrar är hemma och ska kolla!

Vi hörs senare ikväll typ. 


    

mitt fina gosedjur :D:D:D:D:D moooooget ajla, moget.


JUSSSTE NU SKA JA LÄGGA IN BILDERNA FRÅN "HEMMA SPAT" FRÅN MIN KAMERA SÅ NI KAN SE MYCKET BÄTTRE BILDER :D


  

Av ajla - 4 november 2010 13:41

Jag och kusinen har precis kollat klart på en serie, och den va så spännande :P 

Nu ska ja packa till badhuset, för vi åker snart. 

Jag bloggar när jag är hemma eller typ ikväll!

Aufwiederzen 


        

cooling på top !


  

Av ajla - 4 november 2010 11:47

VI BJOOOOOOOODAAAAAAA

      

FINA VA? ;)


    

Av ajla - 4 november 2010 11:47

Today's song

Av ajla - 4 november 2010 11:43

today's look

              

DRESSCODE ;

- Hood tröja 

- InterSport mjukisbyxor



FACELOOK ;

- Håret i hästsvans 

- 2 hårnålar till luggen 


  


Av ajla - 4 november 2010 11:33

Shuusan, ser ni solen? :D:D:D:D

*hhaaapppyyfffaacccceee*

jaja, sitter med amila har fotat dagens dresscode, och bilderna på köpet igår!

Som ni kommer se senare på slutet av inlägget. Vi sitter ensamma hemma, gör inte så mycket lyssnar på Bruno Mars, ja vettefan men ja är typ beroende nu? :o

höhöh :D lyssna så kommer ni bara fastna, jag går runt hela dan och sjunger talking too the moon (: 

Jag har även fått små söta kommentarer, jättekul! Det peppar mig ! 

Så klart kollar jag på eran blogg ifall ni har nån ;)

Jag har inte så mycket mer att skriva faktiskt men kusinen dennis kommer även idag & runt två ska vi även åka och bada. 

Dagens låt, kommer också innan jag åker !


        

Det jag köpte ;

Hood tröja,  BikBok 149:- 

Öronhängen, ser ut som små kristaller, Kicks 39:- 

dock finns de bara på E-stop!


  

Av ajla - 3 november 2010 22:23

  

lite dåligt med inlägg idag, men vad ska ja göra? alla dagar är inte perfekt. 

Peace & Love



  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards