ajllaa

Alla inlägg under november 2010

Av ajla - 6 november 2010 15:38

DENNA DATORN E SEG SOM FAN HAR FÖRSÖKT LADDA UPP MEN DE FUNKAR INTE NI FÅR BILDERNA SENARE!

jag kan bjuda på några en så länge!


           

fast detta är bilder från igår (:


 

Av ajla - 6 november 2010 14:50

Bara för wezzy, är ute nu så måste vi fira :D

LOVE LIL WAYNE


Av ajla - 6 november 2010 14:37

Nu är jag här hos emina.

Jag vet inte  varför men jag sov ass länge idag, och det kändes som att ingen skulle kunna vecka mig typ. Haha jag vet lite wierdo :D

Jag vaknade och åt på typ 10 min, sen så bestämde jag med emina & det tog mig typ 15 år att välja vad jag skulle ha på mig, men tillslut fick jag fram en ful outfit (:

Sen så plattade jag luggen, o blablabla

Det tog mig 30 min för att komma hit, segade för att göra henne galen ^^,

Men nu är jag här, ni ska få dagens dresscode & dagens låt.

sen så kommer jag uppdatera mera senare idag, jag ska stanna här längre för pappa ska hämta mig!

Hoppas det bli krig mellan Edin & Emina som igår, fyfan vad ja skrattade asså

VID MATBORDET

edin ; Vänta bara senare emina! Jag ska slå sönder dig

emina ; Aa, senare i din säng

edin ; Det kan missförsås, jag tror jag avstår ...

( vi typ dör av skratt)

emina ; vad då missförstås? Vi ska ju bara brottas i sängen?

( knäcker oss totalt )

Jaa det är sånt vi håller på mig här, vår humor. Men tro inte att det var allt, de hade krig, brände edins hår m.m :DD:D:D


jaja nu ska ni få resten BYE


 

Av ajla - 6 november 2010 12:56

NU GÅR JAG, BLOGGAR DÄR BORTA. !!!


  

Av ajla - 6 november 2010 12:54

Sorry, vaknade nyss ska ta på mig och äta

Återkommer!!!


  

Av ajla - 5 november 2010 22:07

  

Nu drar jag och läser,

godnatt bloggen, & andra bloggläsare ^^,

Vi får hoppas på lika bra bloggdag imorgon!

ska även springa med pappa imon, wish me luck...


  

Av ajla - 5 november 2010 20:54

VINST TILL MIG :D


KOLLA VETTJA! 

www.emiinaaaa.bloggplatsen.se


  


  

Av ajla - 5 november 2010 20:27

Shululu, jag har läst till sidan 307 så det kan nog finnas hop ;)

Sen så har jag en liten tävling med Alen om den en header till emina vi gjorde en var hon ville ha en simpel som hon ska ha länge, så jag gjorde en hoppas jag vinner bara! :D

Nu ska jag dra och kolla på Idol, eller inte ska typ läsa igen! Boken har börjat bli spännande nu! (: 

Uppdaterar mer senare ikväll! 


  

eminas simpla header! :D i hope she like it! 

Vad tycker mina söta bloggläsare? 

För tjänar jag att vinna? (:


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards