ajllaa

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av ajla - 1 oktober 2010 22:28

absolut den dåligaste av hans videos :/ förväntade mig mkt mkt mer! f*ck hon h*ran som fick va med i videon :D skulle lätt bli bättre ifall ja var med ;)

men justin var ofc sötis :D


plus de femte och sista inlägget för idag! Hoppas ni är happy!


Av ajla - 1 oktober 2010 22:22

bjuder på en av världens skönaste låtar 

och videon är så fin/sorlig 

+ måste lägga till att The Game och Lil Wayne är sjukt snygga ! :o

så jävla grymt coola de är!

Av ajla - 1 oktober 2010 17:27

jag förstår inte jag förstår INTE! 

ska du härma mig med någonting mer!?

skulle absolut INTE förvåna mig de minsta!


  

Av ajla - 1 oktober 2010 16:42

  


I LOVE YOU MORE THEN MUCH BABY 

Av ajla - 1 oktober 2010 15:51

shuuuuuu bloggen de är bryan här, din tjejs favorit blogg! haha kidding dionita, de funkar inte gullet! omg haha såsöt han är :)


jajajjaajja 

hade B-språk med nån vikare vid namn Mark, och han var ASS STRÄNG asså han typ dödade oss man fick inte säga ett ord man typ bajsade på sig när han sa någonting, tror de aldrig har varit så tyst i klassrummet i min tid i skolan :o

sen påstår han att jag och dionita fuskade på glosförhöret för att LYSSNA PÅ DETTA BA LYYYYYSSNA. för att vi EFTER vi var KLARA med provet hade VÄNT pappret och allt sen satt vi och kollade på varandra lite och BLINKADE ansåg han de som fusk och ifall detta skulle vara ett äkta prov skulle vi bli UNDERKÄNDA man ba oommmg ?! damp.se

sen översatte vi en hel fkn bok med dialoger typ :s

hade religion och vi skulle berätta hur religionen påverkar din familj och alla som var muslimer fick gå fram och babbla allt de kunde och gissa hur länge vi stod och snackade? i två hela lektioner d.v.s 1 och en halv timme (a) HAHAH omg 

dem kristna fick bara typ 40 min på sig :D

de var väll lagom god mat idag sen hade vi religion då dem kristna fick snacka sitt.

dionita stack med mig hem för att hon skulle låna en kofer HAHA omg blatte.se 

nej men en resväska :) en sån liten till ön för att hon hade inget att ha de i!

men vi hittade inte nyckeln till förodet så hon kommer tillbaks i helgen! 


nu ska ja tvinga min pappa åka till sko punkten för att köpa skor och ringa dionita för den 33 gången typ hon pratar säkert med besha omg :D


    

dionita och den GIGANTISKA converse skon :o


   

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards