ajllaa

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av ajla - 11 oktober 2010 19:36

hejsan söta bloggen :)

jag har inte kommit på att ja har blogg förens cornelia sa precis att hon har kommenterat min blogg! haha, ja tänkte i 2 sek vilken blogg? :s


men nu är ja här i alla fall. Skolan idag var väll rätt lam ändå :s asså den va inte kul och nt rolig men ja kanske ba var lite för trött :)

var på gitarr efter skolan och min buss krockade ni har ingen aning så kul de va!?

buss shaffören fick typ anfall och hans som krockade ba smet och stack, och massa kärringar på 80 bast skrek runt i bussen sjukt kul !!


jaja har varit ute med dionita, och nu kom ja på att jag har massa med läxa till imon så ja måste värkliigen drraaa! gud vad efterbliven ja var idag då ? 


imorgon eller tror denna dan på veckan så ska ja göra en top 3 lista på världens snyggaste kvinnor/tjejer/modeller :D


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards