ajllaa

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av ajla - 17 oktober 2010 21:00

Tänkte bara säga hejdå för idag!

Nu ska ja långsamt men säkert spela lite gitarr och packa lite till school tomorrow som ja hoppas bli super :)

eller inte utan emmy, men ja hoppas ja får lite MORE time med min bästavän som just nu all the time tänker på en viss lillskit!!


ajla, dionita & leon teamet är tillbaks igen 

TUMMEN UPP PÅ DET! :D


vi får ju inte glömma, ajla o leons team göra dionita galen teamet :D:D:D


jaja lite lamt inlägg men mm!

imorgon kommer även ett sent inlägg för ja ska på gitarr så inlägget kommer runt 6, plus på tisdag ska jag till stan med nita :):):):)

har ångest för det känns som ja inte har någonting i garderoben i need shopping!!


hittade en söt bild :)


  

Av ajla - 17 oktober 2010 17:31

Imorgon börjar jag med en ny grej!

nämligen..........


VECKANS BLOGG! :D


imorgon kan ni anmäla sig, och vinnaren utses på onsdag!!!

ifall du skriver att du vill vara med nu gäls de INTE! 


  

Av ajla - 17 oktober 2010 14:52

Ser ni fjärilarna runt min header visst är de sjukt gulliga? :)

det finns flera grejer att välja mellan att ha runt sin header, och nu ska ja börja med en ny grej på bloggen!


*trumvirrvel*


jag ska börja bytta såna grejer varje vecka!!! :D 

så varje ny vecka är det någonting nytt runt omkring headern!

inte någonting "wow" direkt men visst är det kul? :)


jag vet inte men höst och vinter tider ger mig mer idéer har haft många nya saker på sistånde! 


hoppas ni tycker de är kul :)


  

Av ajla - 17 oktober 2010 14:45

Nu har jag trixat mig fram till en mindre sida, så nu är allt som de ska igen, skönt! :)

Jag lägger in bilder från kameran som ja ska fixa, hade tänkt att fixa en ny "ögon" bild min gamla är typ 2 år gammal ? 


Ni får i alla fall se resultatet senare!! 

Jag ska sitta hemma idag, och gå ut en sväng med nita senare!

Just nu är jag sjuuuukt sugen på godis :o 


  

Av ajla - 17 oktober 2010 12:21

Hejsan från igår råkade ja klicka på en grej när ja var inne på bloggplatsen.se så allting blev jätte stort. Och ja tänkte imorgon när datorn sätts på igen så kommer allting vara som på plats. Men nej de är fortfarande jättestort? ohja minsann de är sjukt jobbigt!


God morgon sköna läsare. Jag har kollat på MTV hela morgonen på massa sköna program! ^^ 

Jag är dööö hungrig och ska snart äta mat. Nu ska ja klä på mig och fixa mig dagens planer vet jag inte, vi får se hur de blir! 


Någonting som måste göras idag är att träna på gitarr! 


Återkommer senare idag, har de bra i detta ruskigt kalla vinter väder kan man nästan säga!!! :o


kramis ♥


  

så här se löven och gräset ut utanför mitt fönster!


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards