ajllaa

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av ajla - 30 oktober 2010 22:05

  

ÖVERRASKNING!


DENNA BILDEN KOMMER ATT VARA MED VARJE "HEJDÅ" "GODNATT" INLÄGG!


gullig va? :)


Det var den lilla suprisen :) Bilden säger vad den säger, detta är mitt godnatt inlägg ! 

eller inte helt godnatt... ska läsa klart min bok ca. 11 sidor kvar. Kanske hinner börja läsa min andra också! Jag har ju nämligen bestämt att "Älskade Poona" boken ska vara utläst innan lovet är slut och det är exakt 500 sidor i boken. So wish me luck! ^^,


  

ska vara färdig läst ikväll!!!!


  

ska vara färdig läst innan lovets slut!!!!!



  


^^,

Av ajla - 30 oktober 2010 16:50

Tänkte göra er lite nyfikna :)


Jag har som sagt varje helg en överraskning, & denna helgens är färdig och den kommer ni få se det sista inlägget idag!!!

Känn hur nyfikenheten kryper in i kroooppen!! :D


äsch, kunde en gissning gör väll inte så mycket ?

"Godnatt & dröm sött!" 

det var ledtråden!


  

Av ajla - 30 oktober 2010 16:12

just nu är det sååååååååååååååhääääääääääääääääääääääääääääääääää
äääääär

mycket boring -.- 

Jag har ingenting att göra just nu. Asså jag vet inte vad jag inte har gjort, jag har sjungit tills min röst inte lätt bra längre. Jag har spelat gitarr, kollat igenom typ hela datorn, kollat på TV, bloggat, ritat, kollat videosar & allt annat jag inte har nämnt. Och jag fattar inte, jag har än INTE hittat någonting som är kul. Eller så vet jag bara inte vad jag vill? 

jaja nu ska jag i alla fall prova med att läsa lite. 


 

TUMMEN NER, ATT INTE HITTA NÅTT SOM PASSAR DIG.

   

böcker make's me happppyyyy ! :D:D:D:D:D:D:D

 

glad & söt :)

    

alltid lika fluuuumigg, och störd (a)


  

Av ajla - 30 oktober 2010 13:50

Kommer ni inte ihåg att jag hade ett inlägg för inte så länge sen att jag hade slåt

100 inlägg på bloggen? Just nu sitter jag och skriver mitt 195 inlägg ;D

Snabbt det går va? :D

Nu ska jag fortsätta kolla på My Super Sweet 16 :D



 

söt :)

 

hhöhöh :)

 

Jag skickade & slösade alla mina pengar på mobilen just nu. Jag skickade lite frågor till 118800 (a) Men frågorna får ni inte veta!!! Jag ska skriva av dem och sen radera de från mobilen ^^, Men frågorna löd typ så här...

Gillar .......... ajla sikiric?  & Vem gillar ajla sikiric? 

Ifall ni vill veta så gick det skit bra! För alla typ "älskade mig" haha, nu får man bara hoppas på att 118800 inte ljuger :D Sen så gillade jag ingen just nu ? ;o jasså det visste jag knappt själv haha, men jag skulle hitta mig någon äkta nu i höst, och de sa att jag skulle hålla ut :D funnyy things ...

    

TUMMEN UPP FÖR INLÄGGEN! :D

VISST ÄR VI GLADA BLOGGEN?



förresten vad tycker ni med dessa cambilderna på varje inlägg? HISS/DISS?

Är det bara jobbigt, eller kul? Jag behöver DIN åsikt! :)

  

Av ajla - 30 oktober 2010 12:28

Hejsan, jag har inga större planer för idag. Det kanske bli e-stop med syrran morsan vill ju inte hänga med på grund av att hon har ont i magen, hoppas det inte är magen influensa :O i så fall får hon sova på balkongen. Igen vill ha magen influensa på sitt HÖSTLOV!

Jag la in dagens dresscode så ser jag ut ... hm. har typ inget mer o säga. 

Men jag kommer med fler inlägg idag i alla fall! 

det är ju helg, och helg = FLER INLÄGG & ÖVERRASKNINGAR :D

+ så är det lov, gissa om ni kommer få läsa på fler inlägg eller inte? ;)

byyyyeee <3


  

Av ajla - 30 oktober 2010 12:23

                

- stickad tröja/tunika

- svarta strupbyxtaights 

- ett svart bas linne

- vanliga/slarviga flätor 

- röda låga converse 


  

Av ajla - 30 oktober 2010 11:44

Ni fick en nya design på köpet grattiiisss!

haha hade inget att göra ;)

Denna kommer vara uppe ett tag sen kommer den gamla eller jag tycker att den fortfarande är ny jag har inte haft den så jättelänge ;o


Vad tycker du om den nya designen ?



  

& denna kommer de vara den senaste tiden!


  


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards