ajllaa

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av ajla - 4 oktober 2010 21:01

  


Hiss:

Jag tänker hissa piercingar!

De är så snyggt! ,men de kan göra ont och ge infektioner :s


Sen hissar ja tatueringar ooooooohhhh såssssnyyyggt, ja dör inte innan ja har en tatuering på kroppen! 


Sen hissar ja kängor/boots sjukt snyggt nu till hösten och även vintern de är varma och de flesta är vatten täta, och de finns i alla stilar! :D


Diss:

Jag vill först och främst ge en stor FETT DISS till mitt HÅR! kanske är någonting normalt när de är platt men nej... de KÖPER JA INTE! hahah omgg... senare bjuder ja på några bilder på mitt naturliga hår!


Sen ska va värkligen DISSA sånna som ska härmar!? men please come on you have a brain have you test to use it too? i don't think so.


DE VAR ALLT!

jagvet denna hiss och diss bilden är så oooooooold men ja ska snart göra en ny! :)


          

enormt fula bilder men där fick du ett äckligt smakprov på mitt hår -.-


   <------ nått ja ska ha nsart!   <----- nått ja vill ha!   <----- nått ja tycker är så jäkla snyggt!


  

Av ajla - 4 oktober 2010 18:19

hejsan fina bloggen ♥!


skolan idag var rätt rolig rent ut sagt! :)

första lektionen hade vi hm... vad hade vi ? haha JUSTE matte hade vi! sen så gick vi ut på rast flummade med emmy ofc :D

sen så hade vi engelska vi var i grupper o läste frågade frågor om en text o massa ;)

det gick faktiskt bra även om ja suger :D:D:D

vi hade gympa och vi spelade innebandy och ja DOG! haha de var ju typ bara jag och valdrin i mitt lag som sprang som jävla idioter fram och tillbaks i salen :D HAHA men ja gjorde ett mål faktiskt! *stolt* not :D och valle gjorde ett må i sista minuten gjorde dem mål men vi vann ändå (y) emmy okej då hon kämpade mot gaz! 

och ja fick typ 151686841686 smäshar med den HÅRDDDDAAA bandybollen sen tog vi sönder två bollar och en del skadade sig riktigt rejält så ni kanske förstår hur vi spelar (a)


Sen jobbade vi med presstationen som vi vann förra året, och vi vann 10.000 ♥ de var inte dåligt va?! :D just nu är vi bäst i swe på tidnings kunskap och ja tror vi är de år 2011 också, för vi kommer säkert vinna hela skiten igen :D:D

värsta självförtroendet här va? alltid ;)


sen hade vi sy slöjd mina sjukt FULA shorts flyter på :D 


hade gitarr sen och så stack ja till ica köpte lite små things till morsan och godis till mig :D

nu ska ja packa de sista till ÖN och så ger vi min sovmorgon imorgon tummen upp!   


ANGÅENDE GÅRDEN ÖN:

JAG KOMMER INTE BLOGGA IMORGON EFTERSOM JAG ÄR IVÄG PÅ GÅRDEN ÖN SOM SAGT! MEN NI KOMMER SÄKERT FÅ MASSA BILDER FRÅN ÖN SKA NÄMLIGEN HA MED MIG MIN DIGITAL KAMERA!

WISH ME LUCK!


senare ikväll kommer de än hiss och diss för att ja inte bloggar imorgon.

den kommer inte i detta inlägg för att jag har skrivit en bok :D haha oh gud.



  

gillar denna bilden stort


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards