ajllaa

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av ajla - 22 oktober 2010 17:51

har tvingat mig hiiiiiiiitt äntligen är jag här i alla fall!

seriöst kommer somna vilken sekund som helst, jag vet inte men är de vädret som gör mig så här ? :s


skolan idag var väll okej. Först hade vi tyska vi ska ha test på de vi har gjort denna fredagen och jag kommer dö för att jag har ett NO-prov på solsystemet som jag kan 0,00 av som ja med ska kunna till torsdag. 

och plugga nej nej nej, DET FUNKAR INTE JUST NU I MIN HJÄRNA FÖR JAG VILL BARA SOVA!

Vi hade lite svenska med helene stack o övade med kavaljererna de är fan bäst seriöst så sköna man dör av skratt när man e där o de är så sjukt grymma :D!

maten idag va god, haha medans andra tyckte de var äckligt inte stekt, gammalt o.s.v sen var de en del som skrek på mattanterna. Haha kanske dionita kanske ? ;)

Sen sjöng vi lite i klassrummet och hade engelska, så stack vi hem. 

Jag kollade på The Rangover för 3 gången o den e bara så skön :)


nejfan kommer somna NU. jag har i alla fall inte gjort så mycket mer.

ha de bäst!

(veckans blogg drar jag ut på söndag btw)


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards