ajllaa

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av ajla - 18 oktober 2010 20:14

Blev precis färdig med min matte läxa som inte var svår eller tråkig, jobbade faktiskt 6 tal extra för de var kul (H)

Medan jag gjorde min läxa kollade jag färdigt på freaky friday :) den var väll bra!


nu ska jag förbereda mig inför skolan, ha de bra & GLÖM INTE ATT ANMÄLA DIN BLOGG TILL VECKANS BLOGG! :D


  

Av ajla - 18 oktober 2010 18:19

  



anmäl dig genom att slänga in en kommentar, jag utser vinnaren på ONSDAG. 

GOOD LUCK! :D




  


Av ajla - 18 oktober 2010 18:13

  

Hiss


Jag hissar Läkerol, sugarfree patillies, Salmiak. Älskar dessa sug tabletter kan även användas som halstabletter tycker jag! de är så goda finns i olika smaker och alla är goda! Fräschar upp din mun och luktar gott. Favvo smaken är ju Salmiak som smackar lakrits :)


Diss


Fint på internet fult i verkligheten. Idag var de ju nämligen så att ja skulle ÄNTLIGEN åka med min pappa till flygstaden för att köpa mina efterlängtade kängor och när jag kommer ditt ser de ut som skit rent ut sagt!!

Varför göra dem fina på internet när de är piss fula på på riktigt!!!! Ni får inget för de för ja tror ingen köper dem ifall de inte vet o beställer dem tycker synd om såna som gör det. Men ioförsig så kan de lämna tillbaks dem!


Där fick ni en liten kort hiss o dissningn, men ja tyckte de var lite längesen vi hade de sista :)


  

Av ajla - 18 oktober 2010 18:03

Nu är jag hemma!

Idag i skolan så hade vi matte första lektionen hann inte med mycket för att jag hade en uppgift som var lite knepig haha :)

Sen så fick vi läsa lektionen efter hann nästan färdigt med min bok, "Tio små Negerpojkar" REKOMMENDERAS!! 

vi fick gå äta 20 min tidigare för att vi skulle ta sprutan maten var god idag! wiiiie 

Jag tog min spruta och utanför satt de en hel publik när ja kom ut satt alex dionita o massa som stirrade och undrade ifall de gick bra, haha söta de e :)

Det gjorde ont på själva sticket. 20 min efter kändes de som halva handen var förlamad men sen och fortfarande känns de som jag inte har tagit nån spruta! 


Vi hade ingen gympa utan bara gick en runda runt slingan och körde lite kort brändboll i skogen.


I skolan igen fick vi läsa och ja läste ut min bok, men ja vet fortfarande inte vem mördaren är, OCH DE STÖR MIG FETT!!! jag måste fatta vem de är ... 

men helene ska läsa lite  på slutet och förklara!


Sy slöjd sen då snart klar med mina shorts, och vi hade sjukt kul mitt bord som vanligt :D

ajla, nita, gaz & valdrin :D:D

sen va den dagen i skolan over.


Tänkte göra en hiss o diss inlägg idag, och även nu göra en premiär av någonting ja sa igår, kommer ni ihåg? ;)


juste har ju matteläxan oxå -.-  


  

Av ajla - 18 oktober 2010 15:31

nu beger jag mig av till gitarren, vi ses!!!

förresten sprutan idag gick galant! 


  

Presentation


Sha, kul att du ville kika in här hos mig & hoppas att du stannar!
Enjoy :D

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst? :) Själv gillar jag sommarn ^^
 Sommaren
 Vintern
 Hösten
 Våren

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards